April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی در صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان خبر پلمب یک رستوران در رباط کریم اظهارکرد: در پی اعتراض مکرر امت حزب الله و برخی مسئولین شهرستان، یکی از رستوران های این شهرستان واقع در بلوار آزادگان رباط کریم به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و برپایی رقص و پایکوبی پلمب شد.

وی افزود: متصدی این واحد صنفی در یک اقدام خودسرانه پلمب را فک کرد که  بلافاصله با اقدام قاطع پلیس مواجه و در این خصوص ۵ نفر دستگیر و بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: متصدیان این واحد صنفی برخی دختران و زنان را به صورت دسته جمعی و انفرادی دعوت به رقص و پایکوبی می کردند.

وی اضافه کرد: در خواست پلیس از دستگاه قضایی برخورد با عاملان این اقدام غیر قانونی و خلاف شرع طبق مواد ۵۴۳ و۶۳۹ قانون مجازات اسلامی است.

پاشاکی با بیان اینکه پلیس از همه متصدیان واحد صنفی می خواهد خلاف قانون و شرع اقدام نکنند، گفت: از دستگاه قضایی شهرستان به ویژه دادستان شهرستان در برخورد قاطع با متصدیان این رستوران سنتی تشکر می کنم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: