April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۳۱۹۷
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
0
با تشدید اقدامات مقابله‌ای و بر اساس مصوبات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ماموران انتظامی طی چندین عملیات در هفته جاری، 109 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.
کشف 100 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
پول‌نیوز - دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش گروه بازرگانی پول‌نیوز، با تشدید اقدامات مقابله‌ای و بر اساس مصوبات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ماموران انتظامی طی چندین عملیات در هفته جاری، 109 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بر اساس این گزارش ماموران انتظامی فرماندهی ایرانشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر به سرباز 2 دستگاه تریلر مظنون به حمل سوخت قاچاق را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این ماموران در جریان بازرسی از این 2 کامیون مقدار 32 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت‌گاز را کشف کردند.

در این رابطه با کشف این محموله که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود  2 قاچاقچی دستگیر شدند و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

همچنین ماموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی سراوان حین گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 18 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت‌گاز خارج از چرخه قانونی سوخت کشف کردند.

در این رابطه یک نفر قاچاقچی سوخت دستگیر که به همراه خودروی توقیفی پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

در اقدامی دیگر ماموران انتظامی فرماندهی مهرستان حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی 2 دستگاه تانکر مظنون به حمل سوخت قاچاق را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از این دو خودروها 29 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت‌گاز را کشف و در این رابطه 2 نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران انتظامی شهرستان دلگان نیز حین گشت‌زنی هدفمند در محور زهکلوت - دلگان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت که در حال حرکت به سمت نوار مرزی بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

در بازرسی از این کامیون هم 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: