April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۶۲۵
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
0
پول‌نیوز - نوزاد عجیب الخلقه ای در روستای «آلیگاره» واقع در منطقه «اوتارپرادش»، هند متولد شد که به واسطه چشمان بسیار بزرگ و بیرون زده و دو حفره کوچک به جای بینی که شباهت زیادی به موجودات فضایی داشت، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

کریشما، مادر این نوزاد ناقص الخلقه به رسانه های محلی گفت: او ساعت 4 بامداد متولد شد. برای دیدن او هیجان زده بودم ولی زمانی که چهره او را دیدم نمی توانستم باور کنم که پسر من است. هرگز کودکی مانند او ندیده بودم. او چشمانی قرمز و بیرون زده داشت. گوش نداشت و بینی او به جز دو سوراخ ریز، کاملا صاف بود.
 
تولد نوزادی شبیه به موجودات فضایی (+عکس)
 

تولد نوزادی شبیه به موجودات فضایی (+عکس)
 
کریشما ادامه داد: ابتدا نمی توانستم به او شیر دهم. وقتی به من خیره می شد، می ترسیدم. ولی پس از آن تصمیم گرفتم به او با قاشق شیر دهم.

این زن درباره واکنش اهالی روستا گفت: مردم از ترس اینکه او یک «بیگانه» است به خانه ما نیامدند.

ارشاد، پدر این نوزاد گفت: تولد او اراده خدا بوده و ما شکایتی نداریم. ولی عمر او به حدی کوتاه بود که حتی نتوانستیم او را به بیمارستان منتقل کنیم. او رفته و ما فقط می توانیم با خاطره آن زندگی کنیم.

قلب این نوزاد پسر ساعاتی پس از تولد از حرکت باز ایستاد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: