April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۶۰۱۶
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
0
اولین سود سهام عدالت دو قسطِ پرداخت می شودپول‌نیوز - رییس سازمان خصوصی سازی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بخشی از سود سهام عدالت به مشمولان پرداخت و باقی مانده آن نیز تا پایان اسفندماه بین آنها توزیع خواهد شد.

میرعلی اشرف پوری حسینی، با اشاره به آخرین جزییات پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان اظهار کرد: اخیرا نامه‌ای به ریاست جمهوری مبنی بر ‎جلوگیری از پرداخت نقدی سود سهام عدالت ارسال شده که هم اکنون قضاوت درمورد آن به علت مطلع نبودن از جزییاتش امکان پذیر نیست. این درحالی است که سازمان خصوصی سازی ۱۱ سال قبل براساس مصوبه  شورای اصل ۴۴موظف به  پرداخت سود سهام به مشمولان شده است.

وی ادامه داد: اخیرا شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن  سود سهام عدالت در فضای مجازی منتشر شده ،اما براساس مصوبه اصل  ۴۴ ،سود سهام عدالت ،امسال به سهامداران تعلق خواهد گرفت  و سازمان خصوصی سازی  نیز موظف به پرداخت سود وصولی از شرکت‌ها به مشمولان پرداخت است.

پوری حسینی درخصوص واگذاری سود سهام عدالت به مردم تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بخشی از سود سهام عدالت به مشمولان پرداخت و باقی مانده  آن نیز تا پایان اسفندماه بین  آنها  توزیع خواهد شد.

گفتنی است ؛طبق اعلام سازمان خصوصی سازی ،بر اساس قانون ،با گذشت ۱۰ سال از اختصاص سهام عدالت به مشمولان، سود آنها باید به  صورت نقدی به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شود. مشمولان باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود کنند تا در ماه‌های پیش‌رو سود سال مالی شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب آن‌ها واریز شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: