May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
همه تولیدات کشاورزی خراسان رضوی تا ۵ سال آینده بیمه می شوندپول‌نیوز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برنامه‌ای در دست تدوین است که در آن مقرر شده تمام عرصه‌های فعالیت اقتصادی کشاورزی در طول ۵ سال آینده زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار گیرند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهندس مجتبی مزروعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد در استان خراسان رضوی این است که بخش کشاورزی نیز باید مانند تمام فعالیت‌های اقتصادی دارای پشتوانه فعالیت باشد و بهترین نوع پوشش سرمایه‌گذاری استفاده از انواع بیمه نامه‌هاست که در بخش کشاورزی در صندوق بیمه کشاورزی مصداق پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: به همین علت صندوق بیمه کشاورزی در کشور فعالیت می‌کند و تفاهم نامه سه جانبه‌ای هم برای مدیریت منابع و مصارف بیمه کشاورزی در خراسان رضوی هم اکنون به امضا رسیده که پایلوت کشوری آن در این استان در دست انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تأکید کرد: برنامه این است که با افزایش سطوح بیمه‌ای نوعی اطمینان برای ورود و سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی ایجاد کرده و علاوه بر این مواردی که خارج از توان اداره و مدیریت بهره‌بردار است را تا حد امکان جبران و زمینه ادامه فعالیت را ایجاد کنیم.

مهندس مزروعی تأکید کرد: در واقع برنامه این است که در طول ۵ سال تمام سطوح زیرکشت محصولات کشاورزی و تمام بهره‌برداران خراسان رضوی از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده و با این روش نیاز نباشد بخشی از سرمایه و اندوخته خود را برای اتفاقات غیرمنتظره کنار بگذارند.

وی ادامه داد: مدیریت منابع و مصارف در استان خراسان رضوی این امکان را ایجاد می‌کند که خسارات به صورت واقعی و در مدت زمان کوتاهی پرداخت شوند و از این طریق میل و رغبت بیشتری برای حضور در این عرصه برای سرمایه‌گذاران به وجود آید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: