May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۹۸۹۹
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
0
پول‌نیوز -اگر دانمارک مقصد گردشگری شما است، حتما سری به آرهوس بزنید. آرامش منحصربه‌فرد و مکان‌های دیدنی این شهر خاطره‌ای خوش در ذهن شما به‌ جای خواهند گذاشت.

گشت و گذاری به آرهوس، دانمارک (+عکس)

آرهوس شهر دانشگاهی دانمارک و در استان یوتلاند در غرب دانمارک است. از آنجایی که آرهوس شهری کوچک است، کار‌های زیادی نمی‌توان در اینجا انجام داد، اما ویژگی منحصربه‌فرد آن، آرامش شهر است. در این شهر پارک‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید ساعت‌ها در آن‌ها گردش کنید. پارک نزدیک دانشگاه، بسیار زیبا و آرام است.

گشت و گذاری به آرهوس، دانمارک (+عکس)

 موسیقی نیز جزئی از شهر است و به خاطر وجود دانشگاه، غذا ارزان است. در این شهر چند کلیسای قدیمی و موزه وجود دارند که در خلال گشت و گذار در پارک‌ها، شما را سرگرم خواهند کرد. آرهوس در تضادی جالب با کپنهاگ است.

گشت و گذاری به آرهوس، دانمارک (+عکس)

موزه‌ هنر آرهوس

این موزه کلکسیونی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های دانمارکی است که قدمت آن‌ها به سال ۱۷۵۰ میلادی می‌رسد. در این موزه انواع مختلفی از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و طرح‌های هنری وجود دارد. بازدید از این موزه بعد‌از‌ظهر خوبی را برای شما فراهم می‌آورد.
شیشه‌گری بیلو دوس (Bülow Duus)

گارگاه و مغازه‌ شیشه‌گری بیلو دوس هم بهترین مکان‌ برای خرید اجناس زیبای بلوری و هم مکان دیدنی بسیار زیبایی است. در این شیشه‌گری هنرمندان در کوره‌های بزرگ در شیشه‌ها می‌دمند و البته از هم‌صحبتی با بازدیدکنندگان بسیار  خوشحال شده و با روی باز به سوالاتشان جواب می‌دهند. با بازدید از اینجا تجربه‌ای متفاوت خواهید داشت.   

پارک آهوی کوهی

دویاهیون (Dyrehaven) که به‌عنوان پارک آهوی کوهی نیز شناخته می‌شود، مکان بسیار زیبا و جالبی برای دیدن حیوانات مختلف مانند آهو‌، گوزن ژاپنی و خوک وحشی است. پیاده‌روی از مرکز شهر تا این پارک می‌تواند تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز محسوب شود، زیرا انواع گیاهان و حیوانات را خواهید دید.




منبع:کجارو
برچسب ها: دانمارک ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: