April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
معارفه مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون
پول‌نیوز - در این مراسم که با حضورمهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره، فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک و مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل برگزار شد صادق فنایی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات پشتیبانی و سعید تاجداری به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره این شرکت معرفی شدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تاجداری مدیرعامل اسبق شرکت خدمات و پشتیبانی ابراز امیدواری کرد که مدیریت عامل جدید از ظرفیت‌های بالای شرکت در راستای جذب منابع و ارائه خدمات مناسب در جهت توسعه بازار بانک استفاده نماید.

وی نظم و انضباط اداری را پایه و اساس فعالیت هر موسسه مالی و خدماتی دانست و افزود: امیدواریم با ایجاد نظم و انضباط بیش‌ازپیش و رسیدگی به امور همکاران شرکتی و افزایش تعاملات بیشتر با واحدهای ستادی و همچنین ارتقاء سطح آموزش پرسنل این شرکت بتوان از ظرفیت‌های بالقوه شرکت خدمات و پشتیبانی بهره‌مند شد.

گفتنی است در پایان این مراسم حجت اله مهدیان و فتاحی و جمعی از مدیران ستادی از ساختمان شرکت خدمات و پشتیبانی بازدید به عمل آوردند.

معارفه مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: