May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز -برندینگ، برای کسب‌وکارهای کوچک همانند کسب‌وکارهای بزرگ، ارزشمند و مهم است. این نیاز زمانی مشخص می‌شود که کسب‌وکارها نیاز دارند خودشان را به مشتریان بهتر و بیشتر معرفی کنند تا آن‌ها را برای بازه زمانی طولانی‌تری نگاه‌دارند.


چگونه برای کسب‌وکار کوچکمان برند سازی کنیم؟

بسیاری از دارندگان کسب‌وکارها، می‌دانند که برندسازی، برای آن‌ها بسیار مهم و حیاتی است. اما درعین‌حال، نمی‌دانند این نیاز از چه جنبه‌ای است!

این جاذبه در برندینگ، توسط کسب‌وکارهای بزرگ هر صنعت نشات می‌گیرد و آن‌ها همواره احساس می‌کنند نیاز دارند کسب‌وکار خود را مانند این رقیبان برند کنند. اما متأسفانه تعداد کمی از کسب‌وکارها، فرایندهای برندینگ را در قلب مجموعه می‌پرورانند. در تعریفی که در مشاوره برندینگ منصور کیارش به دست آمد، برندینگ، شامل تعریف کردن سازمان برای صاحب آن، کارکنان مجموعه و در آخر برای مشتریان می‌شود.

در بخش زیر، 10 نکته بسیار مهم را در باب برندسازی مطرح خواهیم کرد که می‌تواند به‌صورت بالقوه، در موفقیت یک پروژه برندینگ مؤثر باشد:

چگونه برای کسب‌وکار کوچکمان برند سازی کنیم؟

1. از محصولتان شروع کنید


پیشنهادتان را برای محصول بررسی مجدد کنید. محصول شما می‌بایست با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کند و شخصیت برندتان می‌بایست کسب‌وکار را در موقعیت صنعت بالا بکشد.

2. برندتان را به‌منزله یک انسان نگاه کنید


برند شما، همانند یک انسان، می‌بایست همه جنبه‌ها را شامل شود. عدم شمول یک جنبه در تعریف برند، می‌توان دور را به رقبا بدهد تا بازار شمارا خراب کند.

3. چه چیز برند شمارا می‌راند؟


هر برند، با یک قلب تپنده پیش می‌رود. شاید این قلب، احساس مثبت مشتری نسبت به بسته‌بندی خاص محصولتان باشد، نباید بدون تحقیق و ارزیابی از مشتریان، تصمیمی برای برند گرفت.

4. رابطه طولانی‌مدت را هدف بگیرید

تعهدی که به مشتری می‌دهید، می‌تواند پیش برنده روابط طولانی‌مدت باشد. سعی کنید در مسیر ارائه خدمت، با رعایت نکردن تعهد، رابطه خود را با مشتریان از بین نبرید.

5. همیشه تعهدات برندینگ تان را هنگام صحبت به یاد داشته باشید

نگذارید ارتباط مستقیم با مشتری، به شهرت برندتان لطمه‌ای وارد کند. در بسیاری از کسب‌وکارها، ارتباط با مشتریان توسط نیروهای آموزش ندیده انجام می‌شود که در بسیاری از این موارد، شهرت برند توسط این افراد خدشه‌دار می‌شود. می‌بایست حول محور تعهداتتان با مشتریان ارتباط بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: