May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۰۸۵۹
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
0
معاون وزیر راه: 40 درصد ماشین‌آلات برفروب غیرفعالندپول‌نیوز - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در بارش های چندروز گذشته سازمان راهداری تمام امکانات خودش را بکار گرفت اما این امکانات برای مقابله با چنین بحرانی کم بود.

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این سازمان، ۲۰۰ دستگاه برفروب نیاز دارد که در حال حاضر ۹۶ دستگاه دارد و حدود ۶۰ درصد این دستگاه ها فعالند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان هواشناسی برای بارش های اخیر اطلاعیه داده بود و همکاران هم آمادگی لازم را داشتند اما بارش به گونه ای بود که اجازه فعالیت نمی‌داد.

کشاورزیان گفت: بارش در جاده‌های جنوبی تهران در مقایسه با بارش های کوهستانی بیشتر بود و امکانات راهداری نیز بیشتر درمناطق کوهستانی مستقر بودند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امکاناتی که داشتیم با توجه به بارش کافی نبود و هنگام کولاک ایمنی کار این است که باید راه را ببندیم.

وی افزود: در شرایط کولاک تجهیزات کارایی لازم را ندارند و علاوه بر آن نیز ، مردم امکانات و تجهیزات زمستانی همراه نداشتند.
برچسب ها: ماشین آلات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: