May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۰۹۱۴
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
0
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: کوثر کارت هواداری منحصر به فرد ترین طرحی است که در ورزش کشور عملیاتی شده است. عدم تحمیل هزینه به هوادار نقطه متمایز این طرح با سایر طرح هایی است که در حوزه هواداری تا کنون مطرح گردیده است.
سايت هواداری موسسه اعتباری کوثر رونمايی شد
پول‌نیوز - با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه های پرسپولیس و تراکتور سازی از سایت هواداری موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  دکتر رضایی در آئین رونمایی از سایت هواداری موسسه اعتباری کوثر گفت: طرح کوثر کارت هواداری نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد و امیدواریم باشگاه ها با اطلاع رسانی صحیح نسبت به معرفی این طرح اهتمام داشته باشند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: کوثر کارت هواداری منحصر به فرد ترین طرحی است که در ورزش کشور عملیاتی شده است. عدم تحمیل هزینه به هوادار نقطه متمایز این طرح با سایر طرح هایی است که در حوزه هواداری تا کنون مطرح گردیده است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: باشگاه های محبوب کشور با داشتن هواداران پر شور و دوآتیشه نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایفا می نمایند.

رئیس فدراسیون فوتبال با مثبت ارزیابی نمودن حضور موسسه اعتباری کوثر در بخش ورزش حرفه ای تصریح نمود: حمایت و حضورکوثر در بخش اقتصاد ورزش را به فال نیک می گیریم و ورود مجموعه های اقتصادی به فوتبال و حمایت از ورزش قطعا در بلند مدت نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

سايت هواداری موسسه اعتباری کوثر رونمايی شد

بر اساس این گزارش؛ سایت هواداری در حال حاضر در فاز اول به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز نموده و هواداران و مشتریان می توانند با ورود به سایت هواداری موسسه اعتباری کوثر به آدرس https://havadari.kosarfci.ir از اخبار، امکانات و مزایای کوثر کارت هواداری، اطلاعات تیم ها و باشگاه ها، پویش های تبلیغاتی، تصاویر و ویدئوهای هواداری و جشنواره هواداری  بازدید نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: