May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۲۸۶۸
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
۱
توديع و معارفه در سرپرستي استان خراسان رضوي
پول‌نیوز - پس از انتخاب علي هادي به عنوان سرپرست مديريت شعب استان خراسان رضوي موسسه اعتباري ثامن، مراسم توديع مسعود کيوان فر برگزار گرديد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم که با حضور مديرعامل، قائم مقام، معاون امور بانکي و مديران ارشد موسسه در مشهد برگزار گرديد، محمود رهنما از زحمات و تلاش‌هاي‌ مسعود کيوان فر در طول تصدي اين پست قدرداني کرد.

مديرعامل در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي‌ مسعود کيوان فر در طول دوره مديريت ضمن برشمردن مزاياي تغيير و تحول، تزريق انرژي مديران جوان و با تجربه  بر پيکره موسسه را امري اجتناب ناپذير ارزيابي کرد.

وي در ادامه، از کارکنان خواست با همدلي بيشتر در راستاي اهداف موسسه و به خصوص کاهش مطالبات معوق تلاش و کوشش کنند.  

عضو هيات مديره موسسه گفت: با توجه به نرخ چشمگير مطالبات، ضروري است مديران و کارکنان ضمن چاره‌انديشي مقتضي، همت والاي خود را در راستاي  وصول مطالبات، برگشت سرمايه و تحقق درآمد بکار گيرد .

وي همچنين گفت: فعاليت و تلاش در محيط کار و انجام صحيح امور محوله  از اهم امور مي باشد ولي ما بايستي علاوه بر اين، نگاهي هم به آينده داشته باشيم و انعطاف پذير و متغير باشيم و توانايي تشخيص مشکلات و اجراي استراتژيهاي جديد و نوين را داشته باشيم.

محمود رهنما همچنين افزود: در بيست سالي که از عمر موسسه اعتباري ثامن گذشته است، جدا  از سابقه درخشان اعتماد و اعتبار، تک تک کارکنان هدفي بس بزرگ و ارزشمند را براي خود برگزيدند که همچنان اين هدف و تجارب سينه به سينه در بين کارکنان موسسه انتقال مي يابد و اين هدف بزرگ همان خدمت و تلاش در راه رفع گرفتاري و تکريم ارباب رجوع مي باشد که در موسسه نهادينه شده تا همواره فرصت خدمتگزاري به مردم را پاس داشته و براي رضايت حداکثري مشتريان تلاش کنند.

در ادامه قائم مقام موسسه نيز ضمن تقدير و تشکر از زحمات چندين ساله آقاي مسعود کيوانفر ، وي را انساني پاکدست، سالم، متخصص در امور بانکي و کارشناس دانسته و گفت: به واقع موسسه اعتباري ثامن بايد روزي به خود افتخار کند که چنين مديراني، جهت اعتلاي آن کوشش کرده اند .

محمود مرداني در ادامه گفت: موسسه اعتباري ثامن با دارا بودن  نيروي انساني تلاشگر و متخصص، مديران شايسته اي که از بدنه ثامن رشد يافته اند مي‌تواند مشکلات موجود را پشت‌سر بگذارد.

وي با اشاره به سوابق و عملکرد ارزشمند آقاي هادي در سرپرستي دو استان کرمانشاه و اصفهان گفت: اميدوارم  و اطمينان دارم آقاي علي هادي  به‌ عنوان يکي از مديران کارآزموده، جوان و نوانديش بتواند با بهره‌گيري از همراهي و مشارکت موثر کارکنان و مديران، در احياي جايگاه ممتاز موسسه در استان خراسان رضوي  موفق باشد .

توديع و معارفه در سرپرستي استان خراسان رضوي
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
14:24 - 1396/12/03
گمانه زنی‌ها ادامه یافت تا اینکه در اوایل تیرماه سال جاری بانک مرکزی نام موسسه ثامن را به همراه بانک مهر اقتصاد در فهرست بانک‌های مجاز قرار داد و اعلام کرد این بانک متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی است. به نظر می‌رسید، این اقدام بانک مرکزی بعد از حواشی اخیر نظام بانکی برای موسسات کوثر، ثامن و مهر اقتصاد احتمالا به منظور آرام کردن فضای سپرده‌گذاران بانکی انجام شده است نهایتا اینکه صورت و شکل ظاهری در موسسه ثامن حفظ شده، اما عملا این موسسه اعتباری از شبکه بانکی کشور طرد شده است؛ چرا که نه بانک مرکزی از آن حمایت می‌کند و نه اینکه حتی به شبکه شتاب وصل می‌شود. سیف چندی پیش وعده اتصال عابر بانک‌های موسسه ثامن به شبکه شتاب را به مردم داد که متاسفانه این وعده نیز تو خالی از آب درآمد! اگر این اتفاق می‌افتاد، مشکل سپرده‌گذاران به راحتی حل می‌شد، اما ظاهرا دولت و مسئولان در پی حل این چالش نیستند
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: