May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۶۷۸۰
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
0

پول‌نیوز - مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما از پخش قسمت جدید «کلاه قرمزی» در عید مبعث خبر داد.

آذرمیدخت آذرهوش در گفت‌وگویی ضمن اعلام این خبر درباره جزئیات آن گفت: روز جمعه (۲۴ فروردین ماه) ساعت ۲۱ یک قسمت از «کلاه قرمزی» جدید در شب عید مبارک مبعث پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۴ جمعه و ۱۵ شنبه ۲۵ فروردین (روز مبعث) پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در نوروز امسال مجموعه‌ «کلاه قرمزی» که برای سال ۹۶ تدارک دیده شده بود، به روی آنتن رفت. در همین راستا گروه تولیدکننده برای به‌روز شدن مجموعه، تغییراتی در آن اعمال و آیتم‌هایی به اثر اضافه کردند که در برخی از آنها از عروسکی جدید از جمله موش، گربه و عروسک «داداش گلم» استفاده شده است.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه «کلاه قرمزی» به روی آنتن رفت، زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی «کلاه قرمزی» را بر عهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شد.

به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» به شبکه دو سیما تحویل داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن برود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: