May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۷۲۸۸
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۱۵سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت در طرح های انتظامی و ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: همزمان با ایام پایانی هفته گذشته و روز تعطیل این هفته که حضور شهروندان در اماکن تفریحی و جاده ها افزایش داشت یک سری تدابیر انتظامی و ترافیکی در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این ایام حضور و گشت زنی ماموران انتظامی در سطح شهر و نقاط جرم خیز به شکل مضاعفی انجام شد و تیم های نامحسوس موفق شدند در مجموع ۱۵سارق را دستگیر و۳۰ فقره سرقت را کشف کنند.

سرهنگ روانبخش بیان داشت: با تلاش پلیس ۱۴ متهم تحت تعقیب مقامات قضایی نیز دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان برخی اموال مسروقه کشف شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی همچنین در راستای برقراری انضباط ترافیکی ۱۰۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک که موجب سلب آسایش شهروندان بودند را توقیف کردند.

سرهنگ روانبخش یادآور شد: این تدابیر به منظور ارتقاء نظم و امنیت و جلب رضایت شهروندان به طور مستمر و در تعطیلات و مناسبت های خاص به طور ویژه در دستور کار خادمان نظم و امنیت قرار دارند و امیدواریم نتیجه این زحمات و تلاش ها افزایش رضایتمندی شهروندان باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان تصریح کرد: نظم و امنیت مطلوب یک دستاورد مشارکتی و رسیدن به آن در گرو لحاظ تدابیر پیشگیرانه است از اینرو از شهروندان انتظار داریم همواره با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: مهر
برچسب ها: کرمان ، سارق ، سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: