May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۷۴۴۵
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
0
پول‌نیوز - مهندس مهرانی، عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر پست بانک با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شناخت نیازهای بانکی این حوزه است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهرانی افزود: حضور فین تک ها و استارتاپ ها در این نمایشگاه و اهمیت معرفی شدن پست بانک بعنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، لزوم حضور فعال این بانک در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را مضاعف کرده و مطمئناً پیامدهای خوبی را برای خدمت رسانی این بانک فراهم می کند.

وی افزود: در سال 1397 پست بانک ایران، بانک پیشگام در ارز دیجیتال و توسعه فناوری اطلاعات خواهد بود و بنا به تأکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ارائه ارز دیجیتال و معرفی پست بانک بعنوان بانک عامل این ارز، برنامه های های مناسبی تدارک دیده شده که به موقع به مردم اعلام می شود.

مهرانی تصریح کرد: امسال خدمات پست بانک به فعالان حوزه فناوری اطلاعات با تنوع و کیفیت بیشتری ارائه می شود و در این راستا همکاری با شرکت های طرف قرارداد درحال اجراست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: