April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۹۹۵۰
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
0

پول‌نیوز - در دهه ‌ی 80 میلادی به همراه انقلاب صنعتی یا همان انقلاب الکترونیک، فروش به عنوان یک علم مطرح شد. در این دوره فرآیند مبادلات فروش کالا پیچیدگی فنی زیادی نداشت و تفکر اولیه‌ ی تجارت الکترونیک به این صورت شکل گرفت.

به دنبال رشد غیر قابل کنترل تکنولوژی الکترونیک و گسترش ارتباطات، شیوه ‌های خرده فروشی از طریق کامپیوتر، بدون واسطه ‌های اضافه، مستقیما وارد خانه ‌ی مصرف کنندگان نهایی شد.

در بازاریابی شبکه ‌ای ، یک کالا از مرحله ‌ی تولید در کارخانه تا مرحله ‌ی رسیدن به دست مصرف کننده‌‌‌ی نهایی مراحلی را طی می‌ کند و بازاریابان در این مراحل سود تعریف شده‌ ی خود را بابت فروش کالا به مصرف کننده‌ ی نهایی دریافت می ‌کنند.

میزان این سود باید به گونه ‌ای باشد که میزان قدرت خرید مصرف کننده پایین نباشد و بتواند بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت تهیه کند.

بازاریابی شبکه ‌ای روشی کاملا مردمی است که باعث ایجاد درآمد بیشتر و صرف هزینه ‌ی

به‌ صرفه ‌تر از سوی مشتری می‌ شود.

بازاریابی شبکه ‌ای می ‌تواند حداقل برای هزاران نفر اشتغال ایجاد کند و به این جهت با حمایت از این طرح، اقتصاد کشور پویا می‌ شود. در حال حاضر بازاریابی شبکه ‌ای در حوزه‌ های صنایع دستی، مواد غذایی، لوازم خانگی، کتاب، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور فعال شده است.

بازاریابی شبکه ای را بشناسید

درباره نفیس و مزایای شرکت

بازاریابی شبکه ‌ای، سیستم محور ‌ترین تجارت جهان است و آموزش،پايه‌ ی‌ اصلی این سیستم را تشکیل می ‌دهد. در اين راستا شرکت بازاریابی میراث نفیس با استفاده از بالاترین استانداردهای جهانی و پیشرفته ‌ترین متدهای بین‌ المللی، سیستمی یکسان ایجاد کرده است که تکثیر و پرورشی بی نظیر را در همه‌ ی سطوح به همراه دارد. این انسجام مرهون تیم مجرب آموزشی، محصولاتی خاص و با کیفیت، طرح درآمد زایی مناسب و مهارت مشاوره‌ ی راهبردی این شرکت است.

تمام افراد در شرایط یکسان آموزش می ‌بینند، آموزش می‌ دهند و با عشق و علاقه ‌ی فراوان به خود و دیگران کمک می ‌کنند تا به اهدافشان برسند.

شرکت میراث نفیس هدف خود را در جهت ارائه ‌ی کالاهای ایرانی با کیفیت با قیمت مناسب به خانواده ‌های ایرانی قرار داده است و مصرف کنندگان این امکان را دارند که در شرایط رقابتی، محصول مورد نیاز خود را با قیمتی به صرفه تهیه کنند.

شرکت نفیس سعی دارد تا با فراهم آوردن شرایط مناسب، چه از نظر محصول و چه از نظر پلن درآمد زایی و استراتژی ‌های فروش، یکی از عالی ترین فرصت ‌های شغلی این چند ساله ‌ی اخیر را در اختیار هموطنان عزیز قرار بدهد.

محصولات شرکت نفیس

تولید دامنه ‌ی وسیعی از محصولات ایرانی در برند‌ هایی مطرح و معتبر همچونPratsom پراتسوم ( محصولات تخصصی پوست و مو )، BARAKA ( لوازم آرایشی با فرمولاسیون و تکنولوژی ساخت شرکت chromavis ایتالیا )، BlackBerry ( اولین برند مراقبتی پوست و مو بر پایه ‌ی سلول‌ های بنیادی )، Top Shop ( محصولات پوست و مو با روغن ‌های گیاهی )، Super Star ( لوازم بهداشتی پوست، مو و بدن )، Aromatic ( اولین برند تخصصی آروماتراپی یا رایحه درمانی ) و MND ( محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو ) و ارائه‌ ی اطلاعات کامل و جامع در مورد هر محصول موجب شده تا مشتریان با امکان انتخاب آزادانه، مناسب ترین محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: