May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۹۰۴۱
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
0
پول‌نیوز - نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین ـ. زنجان و کشته شدن راننده کامیون حامل سوخت در این استان خبر داد.

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه راننگی در لاین شمالی آزادراه قزوین-زنجان بعد از شهرستان تاکستان روبروی شرکت پرشین خودرو، بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون حامل سوخت با یک دستگاه کشنده حامل میلگرد برخورد و دچار حریق و باعث مسدود شدن آزادراه شده است.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه بلافاصله عوامل آتشنشانی و اورژانس نیز در محل حاضر شدند افزود: متاسفانه به علت اینکه کامیون حامل سوخت بنزین پس از برخورد بلافاصله دچارحریق شده و توفیق در نجات راننده حاصل نشد، جسد بی روح راننده در میان شعله‌های آتش سوخت.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: عوامل پلیس راه برای جلوگیری از ترافیک به مدت یک ساعت نسبت به مسدود کردن آزادراه و هدایت خودرو‌ها به جاده قدیم اقدام که پس از سالم سازی و امنیت آزادراه، نسبت به بازگشایی آن اقدام کردند.

بیگلری در پایان تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه دلخراش را عدم رعایت حق تقدم تریلر کشنده حامل بار میلگرد به میزان ۵۰ درصد و شرکت پرشین فولاد به علت احداث راه غیراصول به آزادراه به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.
منبع: فارس
برچسب ها: قزوین ، تصادف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: