April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۱۴۱۶
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
0
خدارحمی گفت: در پایان مرداد ۹۷ از طریق ۴۶ میلیون حساب توانستیم ۸۱۱ هزار میلیارد ریال سپرده تجهیز کنیم که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد و نسبت به ابتدای سال تاکنون ۱۳.۱ درصد رشد داشتیم.
پرداخت 150 هزار میلیارد ریال وام به بخش کشاورزی
پول‌نیوز - خدارحمی گفت: از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۳۶۱ فقره یعنی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی امروز ( یکشنبه ۱۱شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان مرکزی این نهاد برگزار شد، با بیان اینکه عمده‌ترین فعالیت بارز بانک‌ها تجهیز منابع است، اظهار کرد: در ادامه عملکرد خوب سال گذشته در پنج ماهه اول سال با رشد ۴۰ درصد و ۲۰۴ هزار میلیارد رشد منابع مواجه شدیم.

وی گفت: در پایان مرداد ۹۷ از طریق ۴۶ میلیون حساب توانستیم ۸۱۱ هزار میلیارد ریال سپرده تجهیز کنیم که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد و نسبت به ابتدای سال تاکنون ۱۳.۱ درصد رشد داشتیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی بیان کرد: توانستیم سالی ۲ درصد هزینه تمام شده منابع(نرخ سود سپرده) را کاهش دهیم که از مهم‌ترین فعالیت‌های بانک کشاورزی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر توانستیم ۵۰ درصد اهدافمان را در جهت رشد منابع محقق کنیم و این نشانگر اعتماد قوی جامعه به بانک کشاورزی است.

خدارحمی تصریح کرد: ۵۵ میلیارد ریال سپرده‌های گران داشتیم و تلاشمان به کاهش این سپرده‌ها بوده است تا بتوانیم تسهیلات با نرخ مطلوب‌تری به گیرندگان ارایه دهیم.

وی گفت: مازاد منابع نقدینگی جامعه در شکل انواع حساب‌ها جمع آوری کرده و در قالب تسهیلات قرار می‌دهیم که از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۳۶۱ فقره یعنی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شده است که افزایش ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: دامداری ۱۶ درصد، باغداری ۲۰ درصد و سایر بخش‌ها ۲۰ درصد از مانده پرداخت‌های ما را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: وصولی ما از اقساط سررسیدی مشتریان بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷.۳ درصد رشد داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: