April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز -هدف از طراحی و سئو یک سایت جذب مخاطب بیشتر و افزایش بازدیدکنندگان سایت می باشد ، هرچه تعداد بازدیدکنندگان سایت بیشتر باشد خدمات سایت،دردسترس مجموعه بزرگتری از افراد قرار خواهد گرفت. افزایش تعداد بازدید عامل مهمی درموفقیت سایت نیست. یکی از مهم ترین عواملی که در موفقیت سایت نقش دارد بازدید واقعی می باشد که به آن کیفیت ترافیک سایت می گویند .در حقیقت منظور از کیفیت ترافیک این است که بازدیدکنندگان واقعی از خدمات سایت مورد نظر استفاده کنند .در این مقاله نقش کلیدی و مهم سئو در افزایش کیفیت ترافیک سایت را بیان خواهیم کرد .

روش های افزایش ترافیک وبسایت با استفاده از سئو
افزایش ترافیک سایت از طریق سئو سایت در صورتی که به روش صحیح انجام شود نتایج خوب و پایداری را در برخواهد داشت . اقداماتی که پس از طراحی وبسایت خود برای افزایش ترافیک طبیعی سایت لازم است انجام دهید اینست که تمامی لینک های بد و خوب وبسایت خود را شناسایی کنید . در بهینه سازی سایت ( سئو ) برای گرفتن نتیجه مطلوب باید تمامی بک لینک های سایت خود را آنالیز کرده و بهترین بک لینک را که نسبت به بقیه بک لینک ها موثرتر بوده شناسایی کرده و سعی کنید بیشتر بک لینک هایی که ویژگی های آن را داشته باشند را پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید .
 بک لینک های خوب در سئو ویژگی های خاصی دارند که دراین مقاله به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد : لینک از مطالب دقیق و طولانی تر ارزش بیشتری خواهد داشت ، بک لینک ها از سایت هایی که دارای دامنه بالایی هستند گرفته شود ، بهتر است لینک از وبسایت های مرتبط به کسب و کار خود کسب شود و بک لینک ها توسط ربات به صورت اتوماتیک تولید نشود .

با استفاده از پاک کردن لینک های بد و مخرب می توانید رتبه سایت خود را افزایش دهید . اکثر وبسایت ها دارای بک لینک های خوب و بد می باشند چنان چه یک سایت تعداد بک لینک های مخرب و بد بیشتری داشته باشد احتمال افزایش ترافیک آن کم خواهد شد و در صورتی که این تعداد بیشتر شود وبسایت از طرف گوگل جریمه خواهد شد .

برای بهینه سازی موتورهای جستجو سئو چه نکاتی را باید درنظر داشته باشیم ؟
•    رتبه Alexa  سایت خود را بهبود ببخشید .
•    از تصاویر برای لینک دادن در وبسایت استفاده کنید .
•    بک لینک های خوب و مناسب برای سایت خود ایجاد کنید .
•    محتوای سایت باکیفیت باشد و از مطالب کپی استفاده نکنید .
•    جایگاه کلمات کلیدی به صورت منظم و مداوم بررسی شود .
•    عنوان تمامی صفحات سایت به یک صورت نوشته شده باشد .
•    توجه به تگ های title  ،h1  ، h2  در سئو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد

بررسی سئو سایت چگونه انجام می شود ؟
سئو به دو قسمت خارجی و داخلی تقسیم می شود . منظور از سئو داخلی مواردی است که به داخل سایت مربوط می شود مانند متاتگ توضیحات ، متاتگ عنوان و متن و عکس ... در صورتی که سئو داخلی سایت صحیح انجام شود باعث افزایش رتبه وبسایت و در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان می گردد. به تمامی تکنیک هایی که در خارج از وبسایت برای افزایش رتبه و بهینه سازی سایت شما انجام می شود را سئو خارجی می گویند .

با برسی و آنالیز منظم سئو سایت می توانید تمامی مشکلات مربوط به وبسایت خود را اعم از لینک های مخرب و سایر ایرادهای مربوط به سایت را بیابید و آن را از طریق بهینه سازی سایت برطرف کرده و سایت خود را از لحاظ سئو بالابرده و نتایج مطلوب آن را از طریق کیفیت ترافیک سایت مشاهده نمایید .
در بهینه سازی سایت از چه ابزارهایی استفاده می کنند ؟

برای سئو سایت هرچقدر دانش کافی داشته باشیم بازهم نیازمند ابزارهایی هستیم تا بتوانیم از طریق آن وضعیت وبسایت خود را بررسی و آنالیز کنیم . در بحث سئو ابزارهای مختلفی کاربرد دارند ، از مهم ترین این ابزارها می توانیم به Google Webmaster ، Mozbar ، Alexa ، Google Analytics ، و .. اشاره کرد .که هرکدام از آن ها در بهینه سازی و آنالیز وبسایت نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند .
سئوکار ارائه کننده خدمات سئو، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره سئو می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: