May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۴۹۲۳
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
0
افتتاح اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین
پول‌نیوز - اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین پیش از ظهر امروز یکشنبه هشتم مهرماه با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل و نیز اعضای هیات مدیره این بانک در مجتمع تجاری مگامال افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پورسعید مدیرعامل در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین گفت: این شعبه در راستای تحول بنیادین ارائه خدمات بانکداری به مشتریان راه اندازی شده است، افزود: بانک ایران زمین قصد دارد تا با ارائه خدمات دیجیتال و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، هر فردی که از خدمات بانک استفاده می کند از خدمات ارزش افزوده بهره مند باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین ادامه داد: این شعبه در قالب یک سوپر مارکت مالی، خدمات دیجیتال به مشتریان خود ارائه می کند و امید است تا با ارائه خدمات متفاوت و متنوع در این شعبه، تفاوت آن با سایر شعب احساس شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح تحول دیجیتال این بانک از طریق کانال های مختلف دنبال می شود و انواع خدمات بانک ایران زمین بدون مراجعه مشتریان به شعب در این بانک ارایه می شود. پورسعید افزود: بانک ایران زمین ۳۲۹ شعبه دارد ولی ۹۷ درصد از تراکنش های بانکی آن بدون حضور مشتریان در شعبه انجام می شود و شعبه دیجتال این بانک نیز یکی از نشانه های تحول دیجیتال است و در کانال های مختلف خدمات به صورت مجازی به مشتریان ارائه می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: