April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۵۴۰۷
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
0
پول‌نیوز - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به کمبود قطعات و لاستیک کامیونداران اعلام کرد: در استان جلساتی در ستاد تنظیم بازار و با حضور دستگاه‌های مربوطه، برگزار و نیازسنجی لازم صورت گرفته و استاندار قزوین نیز نیاز استان را طی نامه‌ای به وزارتخانه اعلام و ارسال کرده است.

حسین زکی‌زاده اظهار کرد: تأمین لاستیک و قطعات خودروهای سنگین به وزارت صنعت و معدن باز می‌گردد و پیش‌نویس تهیه‌شده است تا پیگیری واردات لاستیک و ترخیص هر چه زودتر آن‌ها از گمرک صورت گیرد.

وی افزود: استاندار قزوین نیز نیاز استان را طی نامه‌ای به وزارتخانه اعلام و ارسال کرده است و با واردات، اقلام موردنیاز رانندگان تأمین خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: به همین منظور در استان جلساتی در ستاد تنظیم بازار و با حضور دستگاه‌های مربوطه برگزار و نیازسنجی لازم صورت گرفته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: