May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۵۶۶۲
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
0
پول‌نیوز - مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» منتشر شده است که تکذیب می‌کنم؛ چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.

علی خدایی، اظهار کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» در رسانه‌ها منتشر شده است که تکذیب می‌کنم چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: «نقص فنی» در حد گمانه‌زنی است  و تایید نمی‌کنم چراکه برای بررسی علت در ابتدا باید سالن خارج شده از ریل را بر روی خط بیاوریم و سپس صحنه حادثه را بررسی کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه سرعت تمامی قطارها ثبت می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر بررسی صحنه حادثه باید سرعت قطار در حین حادثه را نیز بررسی کنیم که به همین جهت نوارهای ثبت سرعت بررسی خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی مسافران در سلامت کامل هستند و قطار بعدی در حال مسافرگیری است تا مسافران این قطار را به مقصد برساند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین نیز  اعلام کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد.

قدرت‌الله مهدیخانی ، در خصوص خروج قطار از ریل اظهار کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد. این حادثه مصدومی نداشته و علت آن نیز در دست بررسی است. نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: خروج قطار ، قزوین ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: