May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۹۲۸۲
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
0
پول‌نیوز -  فن آل این وان لنوو معمولا بیشتر دچار آسیب دیدگی می شود و دلیل آن هم کارکرد مداوم آن می باشد. یکی از دلایل موثر بر عملکرد فن دستگاه های لنوو ، ساختار فشرده ی آل این وان می باشد.

 این قطعه از دستگاه همانند سایر قطعات برای جلوگیری از خرابی بایستی همیشه و به موقع سرویس شود و در صورت خرابی فن آل این وان دستگاه داغ می کند .

 یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی خرابی این فن ها گرد و غبار می باشد. جلوگیری از نفوذ هر گونه خاک به داخل فن از کارهای مخصوص نگهداری هر چه بهتر فن آل این وان لنوو می باشد .

 تعویض و تعمیرات تخصصی فن آل این وان لنوو توسط  نمایندگی لنوو با تجهیزات پیشرفته انجام می شود .
 
تعمیرات فن آل این وان لنوو

درباره لنوو
شاید جالب باشد کمی در مورد برند و ساختار لنوو با شما سخن بگوییم.شرکت لنوو اولین آگهی استخدام خود را در سال 1988 منتشر کرد و شاید این نوع اگهی در آن زمان بسیار کم دیده میشد که در یکی از روزنامه های معتبر چین به نام China Youth News منتشر گردید.

در میان انبوه حدود 500 نفری متقاضیان حدود 280 نفر برای گزینش و آزمون انتخاب شدند و در پایان 120 نفر موفق به حضور در آزمون مصاحبه گردیدند.در آن سال لنوو  تنها قصد استخدام 16 نفر را داشتند اما کیفیت خوب متقاضیان لنوو را مجاب به پیشنهاد کاری به 58 نفر کرد.

از لحاظ مدرک تحصیلی جالب است بدانید در بین این افراد 18 نفر دارای مدرک فوق لیسانس ، 37 نفر دارای مدرک کارشناسی و 3 نفر باقیمانده وارد دانشگاه هم نشده بودند!
معدل سنی این افراد 26 سال بود و شاید باورتان نشود که مدیرعامل حال حاضر لنوو آقای یانگ یوانکینگ خود نیز از شرکت کنندگان این آزمون بود.

روش های تعمیر فن آل این وان لنوو
بسیاری از مشکلاتی که برای فن آل این وان لنوو به وجود می آید اغلب به خاطر آلودگی و کثیف شدن فن می باشد.اولین گام برای تعمیر فن آل این وان لنوو اطمینان لازم از تمیزی آن می باشد.
 توصیه کارشناسان تعمیرات تخصصی این است که به نسبت آلودگی محیط باید فن آل این وان لنوو را هر از چند گاهی گردگیری و تمیز کنید .
 
تعمیرات فن آل این وان لنوو

 عدم توجه به این توصیه ها باعث پایین آمدن دور فن سی پی یو و بالا رفتن دمای آن و در نهایت پایین آمدن کارایی سیستم را به همراه خواهد داشت .

خرابی ایجاد شده در فن ها اغلب قابل رفع بوده و کارشناسان متخصص در این زمینه با اندکی دستکاری می توانند تعمیرات فن آل این وان لنوو را به پایان برسانند .
 در این جا به بررسی روش های تعمیر و تعویض فن آل این وان لنوو خواهیم پرداخت.

تمیز کردن فن آل این وان لنوو

تعمیرات فن آل این وان لنوو

 از عوامل جلوگیری از تعویض و خرابی فن آل این وان لنوو تمیزکردن فن دستگاه می باشد . وجود گرد وخاک بر روی فن دستگاه باعث بالا رفتن چرخش آن می شود و درنتیجه دمای سیستم بالا می رود و این افزایش دما سبب آسیب رساندن به سایر بخش های سیستم می گردد .

 برای تمیز کردن فن دستگاه باید ابتدا دستگاه را خاموش کرده ، دریچه های فن را باز کرده و سپس با استفاده از دستگاه پمپ باد تمامی گرد و غبار موجود را تمیز کنید .

 قطع صدای فن از نشانه های برطرف شدن مشکل فن دستگاه می باشد .

به روز رسانی BIOS

تعمیرات فن آل این وان لنوو

 یکی از راه های تعمیر فن آل این وان به روزرسانی BIOS در فن می باشد. یکی ازعوامل تاثیرگزار بر کیفیت سیستم به روز رسانی BIOS می باشد .
 برای بروزرسانی آن بایستی مراحلی طی شود ، برای بروز رسانی ابتدا سیستم را روشن کرده و منتظر بمانید تا سیستم بالا بیاید .

 از متصل بودن دستگاه به اینترنت اطمینان حاصل کنید .با مراجعه به صفحه Drivers and Downloads می توانید دستور العمل های لازم را دنبال کنید .

 با سرچ کردن مدل فن آل این وان ، مناسب ترینBIOS  را به روز رسانی کنید و در پایان پس از بروز رسانی سیستم را مجدد راه اندازی کنید.

نصب و به روز رسانی آخرین درایور سخت افزار گرافیکی
 کارشناسان متخصص در این زمینه بر این عقیده هستند که با بروز رسانی و نصب آخرین درایور سخت افزار گرافیکی می تواند به خنک شدن فن آل این وان لنوو کمک کند .
 برای انجام بروزرسانی باید مراحلی را انجام دهید . ابتدا سیستم را روشن کرده و منتظر بمانید تا ویندوز بالا بیابد .

 در قدم بعدی از اتصال سیستم به اینترنت اطمینان داشته باشید و آخرین ورژن درایور را برای سخت افزار گرافیکی دانلود کرده و نصب نمایید .

نکته مهم برای بروز رسانی درایور سخت افزار گرافیکی این است که به صفحه Drivers and Downloads مراجعه کرده و با دادن اطلاعات لازم از فن آل این وان سیستم خود ، دستورالعمل های لازم را برای به روزرسانی سخت افزار گرافیکی پیدا کنید .

نمایندگی لنوو  با به کارگیری افراد متخصص در این زمینه، بهترین خدمات را در سطح کیفی بالا به مشتریان خود ارائه می دهد .

 کارشناسان با استفاده از به روزترین روش ها و تجهیزات کامل می توانند تمامی مشکلات ایجاد شده سخت افزاری و نرم افزاری سیستم را پیدا کرده و رفع نمایند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: