April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۰۹۸۱
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
0
ظرافت های طراحی ایتالیایی می تواند از هر کالایی یک محصول ممتاز ایجاد کند. در میان فعالان صنعت مد ایتالیا، تروساردی نامی با سابقه ومورد احترام است. داستان تروساردی از سال 1911 آغاز می شود.

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- زمانی که صحبت از مد به میان می آید قطعا ایتالیایی ها پرچمدار میدان هستند. ظرافت های طراحی ایتالیایی می تواند از هر کالایی یک محصول ممتاز ایجاد کند. در میان فعالان صنعت مد ایتالیا، تروساردی نامی با سابقه ومورد احترام است. داستان تروساردی از سال 1911 و تولید دستکش های چرمی توسط دانته تروساردی آغاز می شود. با تغییراتی که طی دهه 70 در این کسب و کار خانوادگی ایجاد شد سایر کالاهای چرمی نیز به محصولات برند اضافه می شود و اداره کمپانی در اختیار نیکولا تروساردی قرار می گیرد.

تروساردی؛ وقتی همه چیز ایتالیایی باشد! (+عکس)

نیکولا که کمپانی را از عموی خود تحویل گرفته، خلاقیت و جوانی را چاشنی اداره مجموغه کرده و در اوایل دهه 80 میلادی خطوط تولید عطر و پوشاک جین را نیز به برند تروساردی اضافه می کند. همه چیز آماده شده تا به تدریج خانه مد تروساردی شکل بگیرد. در اوایل دهه 90 صادرات به بخش مهمی از راهبرد تجاری تروساردی مبدل می شود و این برند در ژاپن محبوبیت ویژه ای به دست می آورد. طی سال های فعالیت افراد جدیدی وارد چرخه مدیریتی تروساردی می شوند که البته تمامی آنها همین نام فامیل را همراه خود دارند و در حال حاضر نیز ماریا لوئیزا تروساردی شخص شماره یک کمپانی است.

تروساردی؛ وقتی همه چیز ایتالیایی باشد! (+عکس)

تروساردی طی سال های فعالیت خود عملکرد بسیار موفقی در توسعه کسب و کار داشته است. هم اکنون خانواده محصولات تروساردی شامل:

انواع پوشاک زمانه و مردانه، خط تولید ویژه پوشاک و لوازم جانبی کودکان، دکوراسیون منزل، چرم و تولیدات مرتبط، عطر و تنوع بالایی از اکسسوری می شود. یکی از جذاب ترین محصولات تروساردی ساعت های این برند است. زمانسنج های تروساردی فوق العاده با کیفیت بوده و عبارت ساخت سوئیس را نیز همراه خود دارند. انتخاب سوئیس در این مورد نمایانگر اهمیت کیفیت در تولید برای تروساردی است. اگر یکی از ساعت های لوکس این برند را انتخاب کرده اید باید از 4 تا 25 میلیون تومان کنار بگذارید و البته محصولی را در اختیار خواهید داشت که برای تولید آن معجونی از طراحی ایتالیایی و مهندسی سوئیسی شکل گرفته است. یاقوت ضد خش، مقاومت بالا در برابر آب، استیل باکیفیت و ... ازجمله ویژگی های ساعت تروساردی به شمار می رود.

تروساردی؛ وقتی همه چیز ایتالیایی باشد! (+عکس)


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: