کد خبر: ۲۹۴۶۴۰
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
0
پول‌نیوز - جهانگرد گفت: از جنبه قیمت گذاری و بهای تمام شده کالا شرایط به نفع ایران است و محصولاتی با کیفیت مشابه دیگر کشور ها اما با قیمتی نازل تر در اختیار مشتریان ایران قرار دارد.

به گزارش ستاد خبری ایران اکسپو، نصرلله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران، اظهار کرد: مبادله اقتصادی، فنی تجادی بخشی از حیات کشور هاست، از این رو تقویت آن برای تمام کشور ها حائز اهمیت است.

وی تشریح کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار تعدادی از نمایشگاه های توانمند در بخش آی تی ۱۰ شرکت وجود دارد که تمامی آنها از جمله شرکت های مطرح در منطقه هستند.

جهانگرد بیان کرد: ایران هاب منطقه ایی محسوب می شود و به علت وجود مزیت ارتباط های دریایی و خشکی، تسهیلاتی به طور خودکار در تجارت به وجود آمده است.

به گفته این مقام آگاه، علاوه بر مزیت های فیزیکی، روابط سیاسی ایران با دیگر کشور های منطقه روز به روز در حال تقویت است که این موضوع می تواند در تقویت تجارت نیز اثربخش باشد.

وی معتقد است، از جنبه قیمت گذاری و بهای تمام شده کالا شرایط به نفع ایران است و محصولاتی با کیفیت مشابه دیگر کشور ها اما با قیمتی نازل تر در اختیار مشتریان ایران قرار دارد.

جهانگرد گفت: در حوزه فناوری اطلاعات دارای سرمایه نیروی انسانی هستیم که هزینه آنها نسبت به دیگر کشور های بین المللی بسیار اندک است؛ این مزیت موجب بلوغ رقابتی شده است.

امیدوارم این نمایشگاه بتواند خلاء های گذشته را رفع کند چراکه این نمایشگاه شتاب‌دهنده ایی برای همکاری های تجاری ایران با دیگر کشور ها است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: