April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه، با اهدای تندیس ویژه از حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین تقدیر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش که روز چهارشنبه ۵ دی ماه با عنوان «با هم مدارس کرمانشاه را ساختیم» در مرکز همایش‌های هتل ارم برگزار شد، از مدیرعامل بانک کارآفرین جهت ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از بانک کارآفرین در همایش خیرین مدرسه‌ساز

 بر اساس این گزارش، در این همایش که با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، و مدیران ارشد جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد، از افراد و سازمان‌های تاثیرگذار در زمینه تجهیز و نوسازی مدارس زلزله‌زده کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است بانک کارآفرین در سال 1397 در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، هزینه چاپ سررسید را برای کمک به هموطنان آسیب‌دیده از زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص داد و احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه در شهر کرمانشاه را نیز با صرف 10 میلیارد ریال هزینه بر عهده گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: