April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۶۲۰۶
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸
0
هر چند ابزارک های دنیای دیجیتال روز به روز مخاطبان بیشتری را جلب خود می کنند و هر لحظه فناوری جدیدی در این حوزه رونمایی می شود اما همچنان خیلی ها عاشق جادوی گرافیت و رس روی یک کاغذ سفید هستند.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی- شاید شما هم جز کسانی باشید که هیچگاه حاضر نیستند تجربه استفاده از یک مداد کلاسیک را با امکانات نوشتاری دیجیتال که این روزها مد شده است؛ برابر بدانند! هر چند ابزارک های دنیای دیجیتال روز به روز مخاطبان بیشتری را جلب خود می کنند و هر لحظه فناوری جدیدی در این حوزه رونمایی می شود اما همچنان خیلی ها عاشق جادوی گرافیت و رس روی یک کاغذ سفید هستند. البته در این زمانه باید مداد نوکی را هم دیگر یک وسیله نوشتاری کلاسیک بدانیم حال آنکه این ابزارک روزگاری نقطه اوج فناوری برای نوشتن بود. اما به هر ترتیب مداد همچنان یک ابزار مهم برای نوشتن و خلق آثار هنری ارزمند است و به نظر نمی رسد بتوان پایانی برای آن متصور شد.

در این میان شاید برایتان جالب باشد تا با رده بندی برترین برندهای تولیدکننده مداد آشنا شوید. با پول نیوز همراه باشید.

10- استدلر

به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نوشت افزار در جهان نیاز به معرفی ندارد. این برند در سال 1835 در نورنبرگ آلمان بنا نهاده شد. همه ما خاطرات جذابی با مدادهای شترنشان(کمل) استدلر داریم!

برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


9- پالومینو

یکی از برندهای آمریکایی لیست امروز ما پالومینو است که سال ها برای تولید مدادهایی مختلف مورد اعتماد بازار بوده است. سابقه پالومینو به اواسط قرن نوزدهم میلادی می رسد.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


8- آئورُرا

برند مطرح جهانی و مشهور به تولید محصولات بسیار باکیفیت است. سابقه این برند ایتالیایی به 1919 میلادی باز می گردد. علاوه بر مداد در زمینه تولید انواع خودکار، کاغذ و لوازم چرمی لوکس نیز فعالیت دارد.

برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


7- کلمبیا

این برند استرالیایی ریشه های خود را متعلق به سال 1931 میلادی می داند. اما آغاز تولید رسمی محصولات آن در دهه 40 میلادی گزارش شده است.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


6- لینتون

سال 1930 در لویزبورگ ایالت پنسیلوانیا تاسیس شد. این برند میان مصرف کنندگان آمریکایی به محبوبیت چشمگیری دست یافت و مدل های وینتیج آن هنوز هم به عنوان یک کالای نوستالژیک طرفدار دارد.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


5- جنرال پنسیل

یکی دیگر از آمریکایی های رده بندی امروز ماست که از سال 1889 به تولید مداد پرداخته است.در سال 1923 به شهرتی جهانی دست یافت و از آن زمان همواره به عنوان یک برند باکیفیت مورد احترام بوده است.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


4- چیکیو

این برند ژاپنی در سال 1918 با نام ژاپن پنسیل کار خود را آغاز کرد پس از مدتی کمپانی با 5 کمپانی دیگر ادغام شد و در سال 1947 گلوب پنسیل شکل گرفت در سال 1991 کمپانی نام مستقل چیکیو را برای خود انتخاب کرد و با قدرت بیشتری در بازار حضور یافت.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)

- تام بو

سابقه این کمپانی ژاپنی به سال 1913 باز می گردد. مدادهای تام بو به علت کیفیت بالای مواد اولیه همواره یکی از انتخاب های حرفه ای ها بوده است. البته همین کیفت متفاوت موجب شده قیمت آن در مقایسه با رقبا افزایش یابد.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)



3- هندوستان پنسیل

این کمپانی هندی از سال 1958 فعالیت خود را آغاز کرده و با دو برند آپسارا و ناتاراج در بازار حضور دارد. مدادهای آپسارا با رنگ بدنه نقره ای/ مشکی خود بسیار مشهور هستند.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


2- عادل

شاید تعجب کنید اما یکی از بهترین مدادهای جان با برند عادل و از کشور ترکیه می آید. این برند به تولیدات فوق العاده با کیفیت شهرت دارد و در بیش از 30 کشور جهان حضور دارد. قیمت مناسبی که در ازای میفیت بالای محصولات عادل پرداخت می کنید جز هوامل اصلی موفقیت بین المللی این برند است. عادل همکاری نزدیکی با فابرکستل دارد.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)


1- فابرکاستل

کارخانه تولید نوشت افزار فابرکاستل در سال 1761 در نورنبرگ آلمان تاسیس شد از این رو قدیمی ترین تولید کننده نوشت افزار در جهان است و سالانه حدود 2 میلیارد مداد تولید می کند.

 برترین برندهای مداد در جهان (+عکس)

 

برچسب ها: برند ، مداد ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: