May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۶۵۰۸
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
0
وزیر صنعت، ­ طی نامه‌ای به رئیس­ کل گمرکات صادرات آخال حبوبات، انواع گوجه فرنگی، رب و سایر محصولات آن را بلامانع اعلام کرد.
ممنوعیت و رفع ممنوعیت صادرات برخی کالا‌ها
پول‌نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت ممنوعیت و رفع ممنوعیت صادرات برخی کالا‌ها را اعلام کرد.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، وزیر صنعت، ­ معدن و تجارت طی نامه‌ای به رئیس­ کل گمرکات صادرات آخال حبوبات، انواع گوجه فرنگی، رب و سایر محصولات آن را بلامانع اعلام کرد.

 ­رضا رحمانی، طی این ابلاغ، ­ از صادرات انواع گوجه فرنگی، رب و سایر محصولات آن از تاریخ ۹۷/۱۰/۲۰ تا ۹۷/۱۱/۳۰­رفع ممنوعیت کرد.

همچنین با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه چاپ و بسته بندی مورد نیاز واحد‌های تولیدی و ضرورت تامین نیاز داخل نیز صادرات ۷ قلم کالای مرتبط ­شامل کاغذ و کارتن بسته بندی، فیلم BOPP تحت ردیف تعرفه ۳۹۲۰۲۰۲۰، فیلم پلی استر شفاف تحت ردیف تعرفه ۳۹۲۰۶۹۹۰، تخم مرغ خوراکی و غیر خوراکی، جوجه یک روزه و ­پیله کرم ابریشم، ابریشم ­خام، ضایعات ابریشم و نخ ابریشم، پشم خام و نخ و الیاف پشمی تابیده شده ­از تاریخ ۹۷/۱۰/۱۵­ تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: