April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۱۹۹۱
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
0
آمار وام و تسهیلات پرداختی در سال جاری، تعداد 603 هزار و 743 فقره بالغ بر 283 هزار میلیارد ریال بوده که بخش قابل توجهی از آن، وام‌های ارزان قیمت در قالب قرض‌الحسنه با کارمزد حداکثر 4% می باشد که در بیش از 151 هزار و 635 فقره، ارائه شده است.
بانک مهر اقتصاد 40 هزار میلیارد ریال وام در بهمن ماه پرداخت کرد
پول‌نیوز - بانک مهر اقتصاد همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در بهمن ماه سال جاری ضمن پرداخت چهل هزار میلیارد ریال وام و تسهیلات، رکورد جدیدی در ارائه تسهیلات ماهیانه در طول دوره فعالیش بر جای گذاشت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در راستای پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، کمک به تولید داخلی و اشتغال پایدار و رفع نیازهای آحاد جامعه، صرفاً در بهمن ماه سال جاری مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در سایه توجهات حضرت حق و با همت وصف ناپذیر تمامی همکاران پر تلاش خود، با پرداخت تعداد 78 هزار فقره وام و تسهیلات به مجموع مبلغ 40 هزار میلیارد ریال، موفق به ثبت بالاترین میزان پرداخت وام و تسهیلات ماهیانه، در ادوار مختلف فعالیت خود شد.

گفتنی است آمار وام و تسهیلات پرداختی در سال جاری، تعداد 603 هزار و 743 فقره بالغ بر 283 هزار میلیارد ریال بوده که بخش قابل توجهی از آن، وام‌های ارزان قیمت در قالب قرض‌الحسنه با کارمزد حداکثر 4% می باشد که در بیش از 151 هزار و 635 فقره، ارائه شده است.

بانک مهر اقتصاد امیدوار است با حفظ روند کنونی و با رعایت ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در روزها و سنوات آتی، بتواند به سهم خود اقدامات موثری در تحقق سیاست‌های کلان کشور و برطرف نمودن دغدغه‌های نقدینگی و تامین اعتبار واحدهای واقعی تولیدی، بازرگانی و صنعتی، صورت دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: