April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۴۶۷۶
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
0
مدیرعامل بانک قوامین روز ارتش را تبریک گفت
پول‌نیوز - غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین در پیام تبریک خود و هم زمان با نکوداشت ملی ارتش در سراسر کشور با اشاره  به  کلام امام راحل که فرمودند: افتخار و آفرین بر ارتشی که در اوج تصمیم جاودانه ی خود حصار تعبد طاغوت را شکست، گفت: چهل سال است که 29 فروردین ماه در تقویم رسمی کشور عزیزمان به روز ارتش مزین و نام گذاری شده است و بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  که ارتش را یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت دانسته اند؛ یک  مصداق کامل و واقعی برای این واژه است .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نتاج در این پیام یادآور شده است: حماسه آفرینی های دلیر مردان ارتش  در دهه ی اول انقلاب و جبهه های دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح فراموش شدنی نیست . رشادت هایی که امنیت و استقلال را برایمان حفظ کرد، امنیتی که تاکنون پایدار مانده و یکایک مردم شریف ایران از آن بهره می برند .

 چهاردهه حیات شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به روشنی گواه است که ایران عزیزمان بعد از جنگ تحمیلی و در شرایط اعمال تحریم های اقتصادی استکبار جهانی، این فرزندان غیور و جوانان رشیدمان در نهاد مردمی ارتش بودند که در کنار سایر نهادهای نظامی شجاعانه در کنار مردم ایستادند و مایه های دلگرمی ملت شریف ایران را فراهم آوردند .

 مفتخرم که امروز نیز ارتش را جهادگرانی متدین میبینیم که مقتدرانه تر از گذشته و متعهدانه در کنار مردم سیل زده ، شبانه روز در تلاش هستند تا لبخند و شادی را دوباره به کودکان بی پناه سیل زده بازگردانند و این چنین کارنامه یی درخشان و پر ثمر را طی چهار دهه حیات شکوهمند انقلاب اسلامی برای خود ثبت می کنند که مایه ی مباهات و افتخار هر ایرانی باشند .

پیوند ناگسستنی بانک قوامین با نیروهای مسلح و خدمت گزاری به این عزیزان ، مایه ی بالندگی است و امیدوارم سال جدید به ویژه در پرتو اجرای طرح بزرگ ادغام در شبکه ی بانکی کشور در کنار سایر عزیزان همکار در بانک سپه فصل نوینی از خدمت گزاری به کلیه ی نیروهای مسلح  از جمله ارتشیان عزیز باشد .

29 فروردین ماه را به همه ی ملت بزرگوار ایران ، کارکنان بانک قوامین و به ویژه ارتشیان عزیز تبریک  گفته و یاد و خاطره ی شهیدان رفیع ارتش و سایر نیروهای مسلح را که عاشقانه در دفاع از اسلام و میهنمان جان شریفشان را در طبق اخلاص نهادند ، گرامی می داریم و صبر خانواده هایشان را ارج می نهیم .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: