April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۹۱۴۵
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
0
مهلت ارائه اسناد حمل در خصوص حواله های ارزی واردات ماشین آلات، قطعات و تجهیزات خطوط تولیدی برای شرکت های تولیدی به مدت حداکثر ۱۸ ماه، افزایش یافت.
پول‌نیوز - علی وکیلی، سرپرست مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه، در بخشنامه ای به تمامی گمرکات اجرا یی، بخشنامه «افزایش مهلت ارائه اسناد حمل در خصوص حواله های ارزی واردات ماشین آلات، قطعات و تجهیزات خطوط تولیدی برای شرکت های تولیدی به مدت حداکثر ۱۸ ماه» را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به پیوست تصویر نامه ۶۰/‏۵۴۸۷۱‬ مورخ ۲۲/‏۰۲/‏۹۸‬ مدیرکل محترم دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت منضم به نامه شماره ۹۸/‏۴۳۱۳۱‬ مورخ ۱۵/‏۰۲/‏۹۸‬ بانک مرکزی ج. ا. ا در خصوص افزایش مهلت ارائه اسناد حمل حواله های ارزی واردات «ماشین آلات، قطعات و تجهیزات خطوط تولیدی برای شرکت های تولیدی» به مدت حداکثر ۱۸ ماه از تاریخ حواله ارزی به شرط تایید دوره ساخت توسط معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید پس از بررسی دقیق و انطباق با اسناد کالای وارده و با رعایت کامل مقررات اقدام معمول نمایند.

تسهیل در واردات ماشین آلات و قطعات خطوط تولید

نامه مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرح زیر است.

تسهیل در واردات ماشین آلات و قطعات خطوط تولید
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: