April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۰۷۸۶
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
0
کشف بیش از 16 کیلوگرم تریاک در گمرک فرودگاه امامپول‌نیوز - ماموران گمرک فرودگاه امام ، بالغ بر ۱۶ کیلو و ۱۹۳ گرم تریاک و شیره تریاک را که در بسته‌های مختلف پستی ازجمله شکلات، پسته کشف کردند.

مأموران گمرک فرودگاه امام با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته کنترلی ایکس ری، بالغ بر ۱۶ کیلو و ۱۹۳ گرم تریاک و شیره تریاک را که در بسته‌های مختلف پستی ازجمله شکلات، پسته، کفی کفش زنانه جاسازی شده و یا به کالا‌های نظیر گلیم، داخل کوسن و کیف، چای، پارچه رومیزی و نمد آغشته شده بود کشف کردند.

مأموران گمرک امانات پستی فرودگاه امام همچنین موفق به کشف ۴۰ عدد آمپول تستسترون، ۲۶ عدد آمپول دکاندرولون، ۱۸ عدد آمپول آندرون جاسازی شده در بسته‌های ادویه و ظرف روغن، ۱۰ هزار و ۲۶۴ عدد قرص ترامادول جاسازی شده در پاکت نامه و خشکبار و ۳۸۵ گرم هروئین خیس جاسازی در داخل بسته‌بندیی پودر جوانه گندم شدند.
برچسب ها: کشف تریاک ، تریاک ، گمرک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: