April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۲۸۱۲
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
0
این دختربچه ۹ ساله، اهل شهر قوشخانه شیروان، ۱۰ روز پیش در جریان سفر وزیر کشور به استان خراسان شمالی آرزوی داشتن دوچرخه کرده و در نامه ای از عبدالرضا رحمانی فضلی خواسته بود که این خواسته اش را برآورده کند.

پول‌نیوز - یک دختربچه شیروانی که با دادن نامه به وزیر کشور از وی درخواست یک دستگاه دوچرخه کرده بود، امروز هدیه خود را که توسط وزیر ارسال شده بود، تحویل گرفت.

بخشدار قوشخانه شیروان روز سه شنبه اظهار داشت: این دختربچه ۹ ساله، اهل شهر قوشخانه شیروان، ۱۰ روز پیش در جریان سفر وزیر کشور به استان خراسان شمالی آرزوی داشتن دوچرخه کرده و در نامه ای از عبدالرضا رحمانی فضلی خواسته بود که این خواسته اش را برآورده کند.

محمد شعبانپور افزود: وزیر کشور بعد از اطلاع از این موضوع، هماهنگی لازم برای خرید و تحویل دوچرخه به این دختر شیروانی را انجام داد که دیشب، دوچرخه هدیه وزیر کشور با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری و بخشداران بخش قوشخانه و مرکزی شیروان، تحویل وی شد.

وزیر کشور، اصالتا اهل شهرستان شیروان در خراسان شمالی است و ۲۱ تیرماه به این شهرستان سفر کرده بود.

بخش قوشخانه از توابع شهرستان شیروان دارای ۳۰ روستا است که ۲۷ روستا دارای دهیاری، ۲۸ روستا دارای شورا و دو روستا زیر ۲۰ خانوار هستند.

هم اکنون سه هزار و ۲۲ خانوار مشتمل بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این بخش سکونت دارند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: دوچرخه ، وزیر ، دختر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: