May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پول‌نیوز - نشست آسیب‌‌شناسی تبلیغات در فضای مجازی با هدف تبیین ضرورت‌ها، موانع و راهکارهای این صنعت و با حضور جمعی از فعالان پیشرو در حوزه کسب و کارهای دیجیتال در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فکری - عملی و خلاقیت هایِ بخش خصوصی برای تسهیل فضای کسب و کار در عرصه رسانه های دیجیتال، گفت: هدف ما همبستگی و همدلی در عرصه تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کشور در شرایط فعلی است.

در نشست فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال با معاون مطبوعاتی چه گذشت؟

محمد خدادی هم چنین با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی تبلیغات کشور، برگزاری اینگونه نشست‌ها را در جهت چابک‌سازی در تصمیم‌گیری‌ها و هم‌افزایی با بخش غیردولتی عنوان کرد و گفت: منافع ملی نیازمند نگاه ملی و همراهی همه دستگاه‌هاست و در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از تولید داخل، وظایف کسب و کارهای نوین را سنگین‌تر می‌کند.

در این نشست که برخی صاحبان سایت‏های عرضه و فروش کالا، تولیدکنندگان و تبلیغ‏کنندگان کالاها، پایه‏گذاران ارتباطات، پلت‏فرم‏ها و صاحبان کسب‏وکارهای الکترونیک حضور داشتند «کمبود رسانه‏های مَجازی مُجاز، نامتناسب بودن رسانه‏های موجود با نیازهای تبلیغاتی صاحبان برند و کسب‏وکار و اتلاف بودجه‏های تبلیغاتی شرکت‏ها، شفاف نبودن هزینه‏ها و تعرفه‏های تبلیغات در فضای دیجیتال، ناآگاهی عمومی از میزان تأثیر و موفقیت تبلیغات در فضای رسانه‏های دیجیتال، نبود چارچوب‏ها و الزامات قانونی حمایتی از کسب‏وکارهای دیجیتال و برخوردهای سلبی در این حوزه، نبود نیازسنجی مناسب از فعالان و دست‏اندرکاران این حوزه در تدوین دستورالعمل‏ها و آیین‏نامه‏های مربوط و تعدد نهادها و دستگاه‏های تصمیم‏گیر برای کسب‏وکارهای دیجیتال» به عنوان برخی چالش‏های پیشِ روی این حوزه عنوان شد.

همچنین تاکید بر تقویت نقش حمایتی دولت از تبلیغات دیجیتال برای تثبیت، تسهیل و سرعت‏بخشی به فعالیت‏های حوزه دیجیتال در کنار شناسایی و به‏کارگیری الزامات جدید و اصلاح کارکردهای دولت در عرصه تبلیغات مجازی از جمله اولویت‌های کسب و کارهای نوین عنوان شد.

کارگروه تخصصی تبلیغات زیر مجموعه کارگروه های تخصصی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدبیرهای لازم برای حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی و تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و تولید ثروت در این حوزه شروع به کار کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: