May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۷۵۸
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
0
شخصیت را استخدام کنید، مهارت آموختنی ست.

پول نیوز - براساس آخرین گزارش سازمان ملی آمار در تیر سال 1398، نرخ بیکاری در ایران برابر 10.8 بوده است که بررسي روند تغييرات نرخ بيكاري حاكي از آن است كه اين شاخص، نسبت به فصل مشابه در سال قبل (بهار 1397 )، 1.3 درصد كاهش یافته است. 

 

 

با این حال هنوز هم جمع کثیری از ایرانیان جویای شغل هستند و با مشکلات بسیاری در مسیر استخدام رو به روی هستند. این کتاب می تواند چراغی برای راه تاریک و سخت استخدام در شرکت های دولتی و خصوصی باشد.

 

راهبرد‌های استخدام موفق در ایران

 

چیست:

در نبود کتابی کاربردی در خصوص استخدام در شرکت های خصوصی به ویژه در پروژدهای صنعتی، سؤال های فراوانی به ذهن دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان می رسد که گاهی برای همیشه بدون پاسخ می مانند. اینکه چه فرصت هایی برای کار در وضعیت کنونی فراهم است؟ برای ورود به بازار کار چه باید کرد؟ چگونه خود را برای ورود به بازار کار آماده کنیم؟ لازمه پیشرفت شغلی چیست؟ وضعیت رضایت شغلی در شغل مدنظر ما چگونه است؟ و بسیاری سؤالات دیگر.

 


کتاب پیش رو پاسخ بسیاری از این سؤالات را - که به نظر ساده می آیند، اما پاسخ گویی به آن ها نیازمند داشتن تجربه کافی است - در بر داشته و بر پروژه ها به ویژه پروژه های صنعتی تمرکز دارد.

 

 

کیست:

کتاب حاضر توسط احسان فرزین آبده گاه متولد 1362؛ نویسنده، پژوهشگر و کارشناس منابع انسانی آشنا با صنعت و دانشگاه و بازار کار جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است. نویسنده به طور تخصصی به حوزه های پژوهشی راهنمایی و مشاوره ی شغلی و دید سیتمی می پردازد. وی این کتاب را در حالی که اولین تجربه ی نویسندگیش نیست، اما بار ها کتاب حاضر را، به عنوان اولین کتاب خود معرفی کرده است.

 

 

خوانندگان:
هر کسی که می خواهد بداند چرا بیکار است، چرا سازمانی که دقیقا نیرویی با شرایط او می خواسته، استخدامش نکرده است و چرا نمی تواند کارفرمایان را قانع کند که او نیروی مورد نیاز آن ها است؛ می تواند مخاطب این کتاب باشد تا از راهبرد های استخدام در شرکت ها سر در بیاورد و بهتر و موفق تر جذب بازار کاری بشود.

 

 

مشخصات کتاب:
عنوان: راهبرد های استخدام موفق در ایران
موضوعات: کاریابی / طرح های توسعه صنعتی / ایران 
نویسنده: احسان فرزین آبده گاه
تعداد صفحات:  74 صفحه
ناشر: نشر نوین توسعه
سال چاپ: 1395
تعداد چاپ: 1
قیمت:8000 تومان

 

برای دریافت نسخه pdf خلاصه کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: معرفی کتاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: