April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

مديرعامل سايپا: خبرنگاران كاستي ها را گوشزد كنند و درستي ها را حمايتپول‌نیوز - قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رساني، همواره نقطه اطمينان‌بخش و تكيه اميدبخش مديران و كاركنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.

 

به گزارش گروه خودرو  پول‌نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی از زحمات تمامی خبرنگاران قدردانی کرد.

 

در این پیام آمده است:

 

هفدهم مرداد، روز نه، بلكه بهانه‌اي است براي پاس‌داشت و تكريم صاحبان بينش و انديشه.

 

هر روز، روز خبرنگار است و مگر مي شود روز را بدون خبر، خبرنگار و رسانه متصور بود؟

 

قلم زدن خبرنگاران و قدم‌زدنشان در پهنه اطلاع‌رساني، همواره نقطه اطمينان‌بخش و تكيه اميدبخش مديران و كاركنان صنعت خودرو بوده، هست و خواهد بود.


نكته بهتر اين است كه همراهي و هم‌مسيري بخش‌هاي مختلف كشور از خبرنگاران و دانشگاهيان و فرهنگيان گرفته تا صنعتگران و مديران و .... بركسي پوشيده نيست و همگان به چيزي جز توسعه، پيشرفت، ترقي و تعالي ايران عزيز نمي‌انديشند.

 

در طي مسيرهاي پرفراز و نشيب صنعت خودرو، بينش خبرنگاران و چرخش قلم‌شان، حامي، راهنما و راهگشاي صنعتگران اين حوزه بوده و در حقيقت اهالي رسانه به‌سان چشم‌های ناظر، تلاش و كوشش خودروسازان را زير نظر داشته‌اند تا كاستي ها را گوشزد كنند و درستي ها را حمايت.

 

اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ گروه خودروسازي سايپا، لازم می‌دانم تا در اين روز ملي، صميمانه‌ترين تبريك‌ها را نثار شما، انديشه و قلم‌تان كنم و از پروردگار بي‌همتا براي شما و عزيزانتان سلامتي و بهروزي مسالت نمايم.

 

باشد كه به ياري خدا و در سايه تلاشِ ما و حمايتِ شما، روزهای درخشاني در انتظار مردم عزیز، صبور و گرانقدر ايران اسلامي باشد.

برچسب ها: خبرنگار ، سایپا ، خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: