April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۴۸۷۳
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
0
برخی منابع از ادامه بازداشت‌ مدیران خودرویی در روزهای آینده خبر می‌دهند.

پول‌نیوز - 2 نفر از مدیران گروه خودروسازی ایران خودرو طی روزهای اخیر بازداشت شده‌اند و از روز گذشته نیز یک تیم بازرسی در بخش مالی ایران خودرو مستقر شده‌اند. سخنگوی دولت هم امروز از برکناری مدیرعامل ایران خودرو خبر داد.

 

در پی بروز برخی تخلفات در فروش خودرو، طی روزهای اخیر برخی مدیران خودرویی برکنار و بازداشت شدند. این مدیران از دو گروه‌ خودروسازی ایران خودرو و سایپا بوده‌اند. علاوه بر این، از روز گذشته نیز یک تیم بازرسی جهت بررسی مسائل مربوط به فروش خودرو در بخش مالی ایران خودرو مستقر شده‌اند.

 

یکی از معاونان ایران خودرو و یکی دیگر از مدیران این شرکت طی روزهای گذشته از سمت خود برکنار شده و پس از آن نیز بازداشت شده‌اند. درو» اعلام کرده است.

 

چندی پیش حساب یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو مسدود شده بود. این اقدام بر اساس دستورالعمل اداره دعاوی حقوقی بانک مرکزی و حکم قضایی بازپرس شعبه ۱۴ ناحیه ۲۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مورد پرونده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت. در نامه‌ای که بانک مرکزی به تمام بانک‌ها زده بود، دستور مسدود شدن تمام حساب‌های هاشم یکه‌زارع (مدیر‌عامل شرکت ایران خودرو) صادر شد تا هیچ خدمات بانکی به وی ارائه نشود.

 

برخی منابع از ادامه بازداشت‌ مدیران خودرویی در روزهای آینده خبر می‌دهند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: