April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۵۶۶
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
0
با برنامه ریزی که بانك صنعت و معدن در اجرایی کردن اهداف بانكداري شركتي و اصلاح ساختار مديريتي خود داشته حمايت از توليدكنندگان و تامين مالي پرو‍ژه ها با سرعت بيشتري دنبال مي شود.

پول‌نیوز - دکتر حسين مهري در ديدار با توليدكنندگان استان گلستان بيان داشت: ارائه تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي و تکمیل طرح های نیمه تمام نقش مهمی در رونق تولید دارد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن كه به اتفاق هيات همراه امروز چهارشنبه ششم شهريورماه به استان گلستان سفر كرده بود در جمع كارآفرينان اين استان حضور يافته و اظهار داشت: با برنامه ریزی که بانك صنعت و معدن در اجرایی کردن اهداف بانكداري شركتي و اصلاح ساختار مديريتي خود داشته حمايت از توليدكنندگان و تامين مالي پرو‍ژه ها با سرعت بيشتري دنبال مي شود.


دكتر مهري رونق تولید و ایجاد اشتغال را از هدف های اساسی دولت و جزو سیاست های اصلی اين بانك عنوان کرد و گفت: به دليل حساسيت موضوع تأمين نيازهاي مالی صنعتگران و توليدكنندگان و رضايت آنان، هدف اصلي است كه در تمامي شعب و بخش هاي اين بانك سرلوحه تمامي فعاليت ها قرار گرفته است.

 

مهمترين اقدام پرداخت تسهیلات سرمايه در گردش است


رييس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصريح كرد: استان گلستان در مسیر حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی قرار داشته و قابلیت دسترسی به بازار کشورهای آسيای میانه را دارا مي باشد و داراي مزيت اقتصادي مطلوبي در بخش گردشگري، صنايع تبديلي كشاورزي و دامپروري ، صنايع بسته بندي و دارويي است و به همين دليل از طرح هايي كه ارزش افزوده بالايي ايجاد كنند و از قابليت صادرات محصولات برخوردار باشند، استقبال مي كنيم.


وی با اشاره به اینکه برای افزایش و رونق تولید به الزاماتی نیاز داریم، افزود: یکی از الزامات توسعه کشور این است که به نقطه نظرات فعالان اقتصادی اهمیت داده شود و در بانك صنعت و معدن تلاش كرده ايم يك ارتباط دوسويه و متقابل با توليدكنندگان داشته باشيم به صورتي كه ضمن ارائه مشاوره هاي تخصصي به كارآفرينان از تجربيات و همفكري آنان بهره مند گرديم.

 

مهمترين اقدام پرداخت تسهیلات سرمايه در گردش است


دكتر مهري يادآور شد: تكمیل زنجیره ارزش و تلاش برای توسعه صنایع تكميلي باید به‌عنوان یک راهبرد مهم مورد‌توجه متولیان امر توليد قرار بگیرد زيرا باعث مي شود مواد اوليه با هزينه كمتر و سهولت بيشتري در اختيار توليد كنندگان قرار گيرد و با جلوگيري از خام فروشي، ارزش افزوده بيشتري به شكل زنجيرگونه تا توليد كالاي نهايي ايجاد شود.


دكتر حسين مهري و هيات همراه در اين سفر يك روزه پیشرفت فيزيكي و روند فعاليت شركت هاي بهاران پیمان گلستان (توليد سبزيجات منجمد) و سورن پلیمرخزر (الياف پلي استر)، عالیا گلستان (صنايع بسته بندي)، سویابین گلستان(تسويه روغن خام گياهي)، دانش پژوهش فجر(توليد تجهيزات انتقال و نگهداري خون)، آريا تيناژن (انواع داروهاي ضد سرطان) و شورابه ید گلستان (استخراج و توليد يد) را مورد بررسي قرار دادند و براي رفع مشكلات اين واحدها با مديران و فعالان بخش صنعت اين استان به چاره انديشي پرداختند.


دیدار با استاندار و مدیران استانی مرتبط با بخش صنعت و معدن از دیگر بخش های سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه به این استان است.

 

مهمترين اقدام پرداخت تسهیلات سرمايه در گردش است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: