May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۶۳۸۳
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
0
حقوق ورودی و اصلاحات برخی از ردیف های تعرفه ای کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۹۸ به شرح جدول زیر (که در تصویر آمده است) تعیین می شود.

پول‌نیوز - هیات وزیران حقوق ورودی ۱۰ ردیف تعرفه کالایی از جمله جوجه یکروزه بوقلمون گوشتی، لوبیا قرمز، بذر پیاز را تعیین کرد.

 

اسحاق جهانگیری مصوبه هیات وزیران در خصوص اصلاح یا ایجاد برخی تعرفه های جداول تعرفه را به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.

 

در این مصوبه آمده است: هیات وزیران در جلسه ۹۸/۶/۱۳ به پیشنهاد شماره ۶۰/۱۵۷۱۱۷ مورخ ۹۸/۶/۶ وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

 

۱. حقوق ورودی و اصلاحات برخی از ردیف های تعرفه ای کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۹۸ به شرح جدول زیر (که در تصویر آمده است) تعیین می شود.

 

۲. این تصویب نامه از تاریخ تصویب لازم الاجرا است.

 

حقوق ورودی ۱۰ ردیف تعرفه کالایی ابلاغ شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: