April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۵۶۲
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
0
رضیان گفت: طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو با ۲۰ امضاء تقدیم هئیت رئیسه مجلس شد.

پول نیوز - عبدااله رضیان عضو کمسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو با ۲۰ امضاء تقدیم هئیت رئیسه مجلس شد.

او در ادامه در خصوص اجرای این طرح افزود: علت این امر انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران است که کاری غیر علمی و غیر کارشناسی شده است، قابل توجه است که پیشنهاد این طرح از طرف رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز به وزیر نیرو ارسال شده است که وزیر نیرو نیز با آن موافقت کرده است.


طرح استیضاح وزیر نیرو کلید خورد

رضیان تصریح کرد: در واقع این کار می‌توانند باعث آلودگی محیط زیست و کوتاهی در مدیریت منابع آب سطحی و زیرزمینی کشور، عدم رعایت عدالت در توزیع و تامین آب شرب مردم، ناتوانی در انجام مهندسی رودخانه‌های کشور و جلوگیری از برداشت بی‌رویه از بستر رودخانه‌ها و ناتوانی در حفاظت از حریم شود، همین اوامر منجر به استیضاح وزیر نیرو شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین عدم توانایی در کنترل سیلاب، تشدید ورود خسارت به مردم و توان رفع تمهیدات آینده را از دیگر محور‌های این استیضاح عنوان کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: