کد خبر: ۳۱۹۲۰۱
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
0
مجموعه درآمد‌های علمیاتی شرکت «بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو» در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ برابر با ۲۳۸۳۳۸ میلیون ریال بوده که همین درآمد‌ها در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷ برابر با ۳۲۱۸۰۸ ریال بوده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، سود (زیان) ناخالص «رتکو» در ۶ ماهه ابتدای سال جاری معادل ۵۷۹۲ میلیون ریال است که همین سود (زیان) در ۶ ماهه ابتدای سال گذشته برابر با ۵۴۳۷۲ میلیون ریال بوده است.

مجموعه سود (زیان) خالص این شرکت پذیرفته شده در بورس در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ معادل با ۳۲۹۴۳ میلیون بوده که همین سود در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷ برابر با ۴۰۲۴۳ میلیون ریال بوده است.

مجموعه سرمایه «رتکو» در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۰۰۰۰۰ میلیون ریال بوده است که این سرمایه در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۲۲ درصد رشد مثبت داشته است.

۱۱۰۰۰۰ میلیون ریال از سرمایه شرکت «بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو»، سرمایه ثبت نشده است.

بیش از ۲۷ درصد سهام «رکتو»، متعلق به شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی است.

سود (زیان) خالص هر سهم شرکت «بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو» در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ رقمی برابر با ۱۶۵ میلیون ریال بوده است در همین سود (زیان) در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷ برابر با ۴۴۷ میلیون ریال بوده است.

مجموعه موجودی نقد پایان دوره «رتکو» در ۶ ماهه ابتدای سال جاری برابر با ۳۳۰۱۵ میلیون ریال بوده که در مقایسه با ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷ حدود ۲۹۴ درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: