April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۷۶۴
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
0
پول نیوز - مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ۲۰ درصد از کل واحدهای تولیدی که در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی کشور وجود دارند، در حوزه کالاهای سلامت محور تولید انجام می دهند.

به گزارش پول نیوز، با بیان اینکه پروژه های گردشگری سلامت در مناطق آزاد در حال پیگیری است، گفت: اولین پروژه ای که تحقیقات آن انجام شده و طرح های اولیه آن تصویب شده و به زودی وارد فاز عملیاتی می شود پروژه هلث فارم (Health Farm) منطقه آزاد انزلی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی قرار است احداث و راه اندازی شود. تعدادی از پزشکان بنامی هستند که در تهران هم فعالیت می کنند و تقاضا داشتند که در حوزه گردشگری سلامت در منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاری کنند و با کمک هایی که انجام شده فعلا اقدامات اولیه و طرح و پروژه مورد تایید قرار گرفته و کارهای عملیاتی در اوایل سال آتی آغاز به کار می کند.

صباغان اظهار کرد: از شرکت های بخش خصوصی که دارای مجوز بند ب یا مجوز گردشگری سلامت از وزارت بهداشت و یا میراث فرهنگی هستند، حمایت و آنها را در مبادی ورودی مرزی مناطق آزاد مستقر می کنیم. منطقه آزاد اروند ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگر درمانی از کشور عراق و به خصوص استان بصره دارد. مراکز درمانی خوبی  در این منطقه که شامل شهرهای آبادان و خرمشهر است، داریم. همچنین  بودجه بسیاری خوبی برای بازسازی بیمارستان ها در نظر گرفته‌ایم و سه تا از پروژه های بازسازی بیمارستان های آبادان و خرمشهر پایان گرفته و بر اساس معیارهای گردشگری سلامت طراحی و تجهیز شده‌اند و آمادگی پذیرایی از گردشگران ایرانی و خارجی را در منطقه دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: