April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۹۳۷
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
0
پول نیوز - این روزها سفر با هواپیما یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای مسافرت است. از این رو شرکت‌های هواپیمایی یا ایرلاین‌های بسیاری وجود دارند که خدمات پروازی مختلفی ارائه می‌دهند.

به گزارش پول نیوز، رقابت در میان این شرکت‌ها آنقدر زیاد است که هر کدام در تلاش هستند تا به هر روشی از کاهش خرید بلیط هواپیما گرفته تا شاخص‌های مختلف کیفیتی مشتریان را به سمت خود جذب نمایند و در نهایت به سود دهی کلانی برسند. هر سال یک بار مراکز مختلف ایرلاین بر اساس الگوریتم‌ها و پارامتر هایی که در سراسر دنیا تعیین شده است رتبه‌بندی‌های خاص خود را انجام داده و فهرستی از بهترین ایرلاین‌های سراسر جهان تهیه می‌کنند. این لیست برای شرکت‌های هواپیمایی اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل تمام تلاش شان را می‌کنند تا در صدر این فهرست قرار بگیرند.
 
وقتی صحبت از سفر به کشور‌های خارجی و تهیه بلیط خارجی به میان می‌آید، بیشتر مسافرین سعی می‌کنند جایگاه ایرلاینی که از همه مناسب تر است را بررسی کرده و بر اساس همان بررسی ایرلاین خود را انتخاب نمایند. مواردی مانند کیفیت در خدماتی که توسط ایرلاین ارائه می‌شود، برنامه منظرم در پرواز مهم‌ترین تاثیر را در انتخاب مسافرین دارند.

از این رو ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی ۵ ایرلاین برتر در دنیا بپردازیم. این ۵ ایرلاین توسط سایت اسکای ترکس که یکی از معتبر‌ترین سایت‌های تحقیقاتی در جهان و در زمینه رتبه‌بندی می‌باشد انتخاب شده است. در ادامه با ما همراه باشید.
 
۵ ایرلاین برتر دنیا را بشناسید
 
۱. شرکت هواپیمایی امارات
اگر قصد سفر به دبی را داشته باشید می‌توانید از این ایرلاین متفاوت و خوب استفاده کنید. این شرکت هواپیمایی یکی از بهترین شرکت‌ها در کل خاورمیانه بوده و جزء یکی از برترین ایرلاین‌های هوایی در کل دنیاست. این ایرلاین یکی از ۱۰ها شرکتی است که زیر گروه شرکت بزرگ امارات است و مدیریت آن را دولت محلی دبی بر عهده دارد. اصلی‌ترین دفتر مرکزی ایرلاین امارات در فرودگاه بین‌المللی امارات دبی قرار دارد. از این دفتر پروازهایی به مقاصدی مانند، شرق آسیا، خاورمیانه، امریکای شمالی، اروپا، افریقا صورت می‌گیرد.
خرید بلیط هواپیما مستر بلیط یکی از راه‌های سفر از طریق این ایرلاین است که شما می‌توانید تجربه سفری لذت بخش را برای خود به ارمغان بیاورید. نخستین فعالیت این شرکت هواپیمایی از سال ۱۹۸۵ آغاز شد و نخستین پروازش هم با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ و بوئینگ ۷۳۷-۳۰۰ صورت گرفت. نخستین مقصد این هواپیما‌ها کشور پاکستان و بمبئی به دهلی بود. این شرکت توانایی خرید هواپیماهای نو را نداشت و تا مدت‌ها با هواپیمای بوئینگ ۷۲۷-۲۰۰ که ۴ فروند بودند فعالیت می‌کرد اما در حالحاضر این شرکت دارای بهترین هواپیماهای به روز دنیا با امنیتی بالا در پرواز می‌باشد.
 
۵ ایرلاین برتر دنیا را بشناسید
 
۲. شرکت هواپیمایی ایرفرانس
اگر قصد دارید از تهران به پاریس سفر کنید، امکان استفاده از این ایرلاین برای تان وجود دارد. درست در سال ۱۹۳۳ بود که ۵شرکت در فرانسه با نام‌های آرینه، ایر اورینت، پرتال هوایی عمومی، شرکت بین‌المللی نابری فرانسه و شرکت ایریونیون با یکدیگر ادغام شدند. ترکیب این ۵ شرکت تبدیل به یک شرکت واحد به نام ایرفرانس شد. درفتر مرکزی این ایرلاین برتر در شمال پاریس و ترامبه آنفرانس و فرودگاه شارل دوگل قرار دارد. همچنین فرودگاه‌های تولوز، بلانیاک، لیون سنت، اورلی، مارس پروانس و اگزوپری از جمله مهم‌ترین فرودگاه‌های مهمی هستند که ایرفرانس در آنها فعالیت دارد. راه‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیمای این ایرلاین وجود دارد که اگر سایت مستر بلیط را انتخاب کنید می‌توانید با خرید بلیط چارتر در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی نمایید.
 
۵ ایرلاین برتر دنیا را بشناسید
 
۳. کانتاس ایرلاینز
شرکت هواپیمایی کانتاس ایرلاینز یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی کشور استرالیا است. این ایرلاین رتبه سومین ایرلاین برتر جهان را دارد. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۲۰ تاسیس شد اما فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۹۲۱ آغاز نمود. اگر قصد سفر به سیدنی را دارید، می‌توانید از این ایرلاین استفاده کنید. دفتر مرکزی شرکت کانتاس ایرلاینز در فرودگاه بین‌المللی بریزبن سیدنی قرار دارد.
 
۵ ایرلاین برتر دنیا را بشناسید
 
۴. قطر ایرویز
اگر قصد دارید با یکی از لوکس‌ترین شرکت‌های هواپیمایی سفر کنید، ایرلاین قطر ایرویز یک گزینه مناسب است. این شرکت متعلق به قطر است و اگر قصد سفر به دوحه را داشته باشید، می‌توانید از این ایرلاین استفاده کنید. این ایرلاین در سال ۱۹۳۳ آغاز به کار کرد و در دفتری در شهر دوحه شرکت خود را افتتاح نمود. در ابتدای کار تنها رو هواپیمای اجاره‌ای داشت اما اکنون دارای بهترین هواپیماهای لوکس و امن از لحاظ مسافربری و پروازی می‌باشد. شرکت قطرایروز در اوایل متعلق به یک خانواده مشهور قطری بود اما بعدها دولت آن را خرید. این شرکت درحال‌حاضر بیش از ۱۵۰ پرواز روزانه به مقاصد مختلفی همچون، اروپا، آسیا، افریقا، خاورمیانه، امریکا و اقیانوسیه دارد.
 
۵ ایرلاین برتر دنیا را بشناسید
 
۵. ایر نیوزلند
این شرکت هم یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی معتبر در سطح جهانی است و جزء یکی از برترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های هوایی نیوزلند به شمار می‌رود. خدمات قسمت پریمویم اکونومی این ایرلاین به حدی باکیفیت است که بیشتر مسافرین این ایرلاین آن را با بخش فرست کلاس یکسان می‌دانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: