May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
طبق آخرین نظرسنجی‌های پول نیوز؛
کد خبر: ۳۱۹۹۶۰
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
0
پول نیوز طی هفته گذشته نظرسنجی برگزار و از شما مخاطبان خود خواست که بگویید بهترین راه آموزش بورس چیست؟

به گزارش خبرنگار پول نیوز، شما مخاطبان بهترین و کارآمدترین راه آموزش بورس را استفاده از کلاس کارگزاری‌ها تعیین کردید؛ اما مهم‌ترین موضوع این است که چند درصد افرادی که از کلاس کارگزار‌ها شرکت می‌کنند می‌تواند با این دانش از بورس خرید کنند.

براساس آخرین گزارش موجود اغلب کارگزاری‌ها خرید و فروش اوراق بهادار را به گونه‌ای آموزش می‌دهند که افراد فقط می‌توانند از آن کاگزاری خرید کنند و اغلب برای خریدهای سهم‌های دیگر از بورس و فرابورس مشکل دارند و اغلب درصورت خرید با ضرر بالایی مواجه می‌شوند.

نیمی از کلاس حضوری و آنلاین کارگزاری‌ها کیفیت لازم و ملزوم ندارند فقط یک عده اطلاعات دست و پا شکسته به مخاطب می‌دهند و باعث شکست مخاطبان در بازار سرمایه می‌شوند؛ این نکته نیز وجود دارد گاهی نیمی از کلاس‌ها (حضوری، آنلاین) به مخاطبان کمک می‌کنند باعث خرید موفق و افزایش سوددهی آن‌ها از بورس و فرابورس می‌شوند.

دومین انتخاب شما مخاطبان آموزش آنلاین است؛ مهم‌ترین رکن جامعه دیجیتال و امروزی آموزش‌های آنلاین است. این آموزش‌ها نقش مهمی در زندگی افراد دارند اینگونه که مهم نیست که شما کجایید و در چه وضعیتی هستند شما می‌توانند با استفاده از اینترنت و یک سیستم دیجیتال (گوشی، تبلت، لپ تاپ) به راحتی با یک جست‌و‌جوی ساده و مشاهده ویدیو و یا خواندن مطالب به راحتی آموزش‌های لازم را ببیند؛ اما این نکته نیز مهم است که برخی سایت‌ها کیفیت لازم را ندارند و اطلاعات نادرست و اشتباه به مخاطبان می‌دهند.

سومین انتخاب مردم به طور مشترک به شرکت در کلاس‌های دانشگاهی و مطالعه کتاب و بروشور تخصصی رسید.

شرکت در کلاس‌های دانشگاهی؛ اغلب آموزش‌های آکادمیک نیست و در این کلاس‌ها به صورت خلاصه وار راجب خرید و فروش در بورس و فرابورس می‌گویند و افراد محصل با این باور که تسلط کامل بر این بازار دارند وارد بازار سرمایه می‌شوند و اغلب دچار سرگرمی و شکست می‌شوند.

مطالعه کتاب و بروشور تخصصی نیز با ۹.۰۹ درصد از آرا به سومین رده رسید. مطالعه کتاب و بروشور اطلاعات کافی و تقربیا تخصصی به مخاطبان می‌دهد؛ اما این کتاب‌ها عملکرد بازار سرمایه را به صورت عملی و کاربردی نوضیح نمی‌دهند و فقط به صورت کتبی هستند.

کلاس‌های دانشگاهی کم‌کاربرد ترین راه آموزش!!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: