May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور وزرای مسکن و آموزش و پروزش؛
کد خبر: ۳۲۰۵۳۰
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
0
پول نیوز - وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش، تفاهمنامه همکاری این دو وزارتخانه در حوزه ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی را به امضا رساندند.

تفاهمنامه ساخت ۱۷۰ هزار مسکن فرهنگیان امضا شد

 

به گزارش پول نیوز، تفاهمنامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش برای احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی ویژه کارکنان آموزش و پرورش، امروز (شنبه ۲ آذر ۹۸) به امضاء رسید.

در این تفاهمنامه که محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش آن را امضا کرده اند، قرار است در اراضی متعلق به این دو وزارتخانه در نقاطی که وزارت آموزش و پرورش، زمین مسکونی دارد، از اراضی این وزارتخانه برای ساخت و ساز استفاده شده و در جا‌هایی که کمبود زمین وجود دارد، با همکاری وزارت راه و شهرسازی، زمین برای ساخت و ساز در اختیار کارکنان وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

گفتنی است میزان تسهیلات این طرح بر اساس صف‌های تسهیلات مرتبط تعیین خواهد شد.

این طرح ذیل طرح تأمین مسکن کارکنان دولت (تامکاد) به اجرا در می‌آید و پیش از این نیز، در مردادماه امسال تفاهمنامه همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه پرسنل نیرو‌های مسلح به امضای دو وزیر رسیده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: