April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پاپی‌زاده در گفت‌وگو با پول‌نیوز:
کد خبر: ۳۲۲۱۳۶
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
0
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 از انتخاب غلامرضا تاجگردون به ریاست این کمیسیون با رأی اکثریت اعضا خبر داد.

عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه، اول دی) این کمیسیون، گفت: اولین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه 99 امروز با حضور تمامی اعضا تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 99 با رأی اکثریت اعضا، انتخاب شدند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 اضافه کرد: در ادامه این جلسه، آقای غلامرضا تاجگردون با رأی اکثریت اعضا به عنوان رئیس کمیسیون کمیسیون تلفیق بودجه 99 انتخاب شد، همچنین آقایان علی‌اصغر یوسف‌نژاد و غلامرضا کاتب به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.

پاپی‌زاده تصریح کرد: در این جلسه همچنین آقایان علی ادیانی‌راد و بهروز بنیادی نیز به ترتیب به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون تلفیق بودجه 99 انتخاب شدند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 در پایان خاطرنشان کرد: هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس نیز با رأی اکثریت اعضای کمیسیون به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 انتخاب شد.
به گزارش..طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق بودجه 99، پانزده روز فرصت دارد تا لایحه بودجه سال آینده را بررسی کرده و گزارش نهایی آن را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس کند، همچنین نمایندگان نیز در حین بررسی لایحه بودجه 99، تا پایان بررسی این لایحه هیچ دستورکار دیگری ندارند و جلسات پارلمان در دو نوبت صبح و عصر، به جز روزهای تعطیلی به طور مداوم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: