April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۳۵۵
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
0
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ از تشکیل کمیته‌ای ویژه در این کمیسیون برای واقعی کردن ارقام بودجه ۹۹ خبر داد و گفت: گزارش نهایی این کمیته در روز دوشنبه آینده تقدیم هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای واقعی شدن ارقام لایحه بودجه سال آینده، گفت: دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ برخی ارقام، نظیر میزان فروش نفت و نیز میزان فروش اوراق مشارکت را واقعی مطرح نکرده است که این ارقام باید اصلاح شود.

وی، یکی از مهم‌ترین آسیب‌های واقعی نبودن ارقام بودجه را غیرقابل تحقق بودن این ارقام در پایان سال عنوان کرد و اظهار داشت: گفته می‌شود روشی که دولت در تدوین لایحه بودجه ۹۹ در پیش گرفته در راستای امیدآفرینی بوده و قصد داشتند دشمن را مأیوس کنند، اما سؤال این است که آیا دشمن با ارقام غیرواقعی مأیوس می‌شود یا با اتخاذ روش‌های صحیح برای کسب درآمد؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ اضافه کرد: در راستای تصمیم این کمیسیون برای واقعی‌کردن ارقام بودجه و امکان تحقق آنها در پایان سال آینده، قرار شده کمیته‌ ویژه‌ای در کمیسوین تلفیق، متشکل از معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه، نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات  و نیز اعضای کمیسیون تلفیق، تشکیل شود.

قوامی به وظایف و اختیارات کمیته ویژه در کمیسیون تلفیق برای واقعی کردن ارقام بودجه 99 اشاره کرد و گفت:  قرار است این کمیته گزارشی از منابع درآمدی و هزینه‌ای، به‌خصوص در حوزه اوراق مشارکت و نیز میران واقعی فروش نفت، به‌طور واقعی و قابل وصول تهیه کرده و این موارد را احصاء کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در پایان خاطرنشان کرد: جلسات این کمیته ویژه در کمیسیون تلفیق تا روز دوشنبه(8 دی) ادامه دارد و گزارش این کمیسیون نیز قرار شده در همین روز تقدیم هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق قرار گیرد تا ملاک نظر بررسی‌ها در روند تدوین بودجه ۹۹ قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: