May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیشنهاد جدید یک نماینده در گفت‌وگو با پول‌نیوز؛
کد خبر: ۳۲۲۴۴۰
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
۱
یک نماینده مجلس پیشنهاد کرد که سقف معافیت مالیاتی در بودجه سال آینده از دریافتی ماهیانه 3 میلیون تومان، به 5 میلیون تومان افزایش یابد.

اکبر ترکی نماینده مردم فریدون‌‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز با انتقاد از پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 99 برای معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه 99، سقف معافیت مالیاتی برای حقوق و دستمزد را، 3 میلیون تومان پیشنهاد داده که در شرایط موجود که اقتصاد خانواده با حقوق ماهیانه 5 میلیون تومان یا حتی بیشتر از آن هم، نمی‌چرخد، باید سقف معافیت مالیاتی افزایش یابد.

وی با غیرمنصفانه دانستن معافیت مالیاتی تا سقف 3 میلیون تومان حقوق ماهیانه گفت: این میزان سقف معافیت مالیاتی به اقتصاد خانوار و همین طور اقشار کم‌درآمد ضربه‌های مهلکی وارد می‌کند.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس، معتقد است که سقف معافیت مالیاتی برای حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان باید 5 میلیون تومان باشد.

ترکی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد افزایش سقف معافیت مالیاتی تا 5 میلیون تومان درآمد ماهیانه را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهم داد تا شرایط برای بهبود وضع معیشت کارگران و کارمندان دولت در سال آینده مهیا شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمدی
Japan
18:13 - 1398/10/07
واقعا پیشنهادخوبی است و باید تصویب شود .
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: