کد خبر: ۳۲۲۴۹۴
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
0
پول نیوز - وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات برقی سازی راه آهن گرمسار-اینچه برون بعد از تعطیلات سال نو میلادی خبر داد و گفت: در مذاکرات مسکو توافق خوبی میان طرفین صورت گرفت.

برقی‌سازی خط آهن گرمسار-اینچه‌برون بعد از تعطیلات ژآنویه

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های کنارگذر ساری گفت: ما هیچ شانی جز خدمتگذاری نداریم و باید در شرایط سخت وظایف خود را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به شرایط مالی امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان در راه‌های استان مازندران هزینه شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین از افتتاح منطقه یک آزادراه تهران_شمال و بخشی از پروژه تعریض بزرگراه هراز در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: پروژه جاده پل سفید نیز از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد، تکمیل و بهره‌برداری از سه تقاطع کنارگذر شمالی ساری به سیر حرکت و روان‌سازی ترافیک در کریدور شرقی_غربی شمال کشور کمک کند.

اسلامی همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره طرح برقی کردن راه آهن گرمسار_اینچه برون اظهار کرد: این طرح در دست پیگیری قرار دارد و با سرمایه‌گذاران در حال مذاکره هستیم.

وی گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ضروری کشور است. زیرا استان‌های شمالی متعلق به تمام مردم ایران است.

اسلامی با اشاره طولانی شدن روند مذاکرات این راه آهن سریع‌السیر گرمسار_اینچه برون بیان کرد: در چند هفته گذشته قرارداد این پروژه نهایی شد و عملیات اجرایی بعد از تعطیلات سال نو میلادی از سوی طرف خارجی آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سهم بالای استان مازندران در راه‌آهن سریع‌السیر گرمسار_اینچه برون ابراز امیدواری کرد، که یک خط قطار حومه‌ای در مسیر شمال احداث شود تا مقداری از بار ترافیکی جاده بر روی ریل منتقل شود.

وی گفت: مهمترین بخش این پروژه، ساری_قائم شهر به طول ۲۰ کیلومتر است که از یک سو تا ورسک و از طرف دیگر تا اینچه برون و گرگان ادامه یابد. این پروژه باعث می‌شود فرهنگ حمل‌ونقل ریلی در شمال کشور پایه‌گذاری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: