May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۷۶۴
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
0
پول نیوز - پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق جسورانه پارتیان ۱۵ درصد تادیه، از روز گذشته آغاز شده و هفت روز کاری ادامه خواهد داشت.

پذیره نویسی یک صندوق جدید در فرابورس

به گزارش پول نیوز، این پذیره‌نویسی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران و در نماد معاملاتی «پارتین» صورت می‌گیرد. حوزه فعالیت این صندوق شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری مالی (فین‌تک) و زیست‌فناوری بوده و سرمایه آن ۲۰۰ میلیارد ریال است.

در فرآیند پذیره‌نویسی این صندوق جسورانه قرار است ۱۵ درصد از مبلغ هر واحد سرمایه‌گذاری، در زمان پذیره‌نویسی و مابقی آن طی سه سال توسط سرمایه‌گذاران تأدیه شود. ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری این صندوق نیز یک میلیون ریال است.

طبق اعلام فرابورس، پارتیان هفتمین صندوق جسورانه‌ بازار فرابورس به شمار می‌رود و مدیریت آن را شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت بر عهده دارد. این صندوق بر اساس اساسنامه و امیدنامه خود، مجاز به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌هایی است که در بازار سرمایه عرضه نشده‌اند. همچنین صندوق می‌تواند در بازه‌های زمانی بین هر نوبت تأدیه سرمایه تا موعد تزریق سرمایه به استارتاپ‌ها، بخشی از سرمایه را در اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس این گزارش، پیش از این صندوق‌های جسورانه ایده نوتک آشنا، جسورانه یکم آرمان آتی، جسورانه توسعه فناوری آرمانی، جسورانه یکم دانشگاه تهران، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی و نیز صندوق جسورانه رویش لوتوس در بازار ابزارهای نوین فرابورس ایران پذیره‌نویسی شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: