April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۹۰۶
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
0
پول نیوز - امیر مکفی گفت: با توجه به توانمندی‌های داخلی کشور بخش عمده‌ای از امکانات پایه‌ای در این حوزه تامین شده است.
به گزارش پول نیوز، سیاوش امیر مکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه‌ها، هواپیما، پرواز و صنایع و تجهیزات وابسته که امروز در نمایشگاه بین‌ المللی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت برای شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به توانمندی‌های داخلی کشور بخش عمده‌ای از امکانات پایه‌ای در این حوزه تامین شده است و امروز تمام تجهیزاتی که کمبود آن‌ها می‌توانست برای صنعت حمل و نقل هوایی کشور مشکل ساز شود؛ این صنعت با تکیه بر توان متخصصان ایرانی روی پا ایستاده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او با تاکید بر اهمیت گسترش این صنعت گفت: صنعت حمل و نقل و به خصوص حمل و نقل هوایی یکی از عوامل مهم در زیر ساخت‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود. بدون شک بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی و صنعت فرودگاهی در کشور، از جمله راه‌کار‌های مهم در بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار است.

امیرمکری تصریح کرد: امیدوار هستیم با تجهیز هر چه بهتر امکانات این صنعت، شرایط مناسبی برای تسهیل و گسترش روابط اقتصادی داخلی و خارجی کشور فراهم شود. توجه به صنعت حمل و نقل بدون شک نقش موثری بر حرکت به سمت توسعه پایدار خواد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: